Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διδακτικές προσεγγίσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teaching of conflicting issues in the subject of history of the Hellenic Secondary educational system: The case of 1940s [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Πελεκανίδης, Θεόδωρος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Κεντρικό θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η διδασκαλία των συγκρουσιακών ζητημάτων στο μάθημα της Ιστορίας στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέσα από το παράδειγμα της δεκαετίας του 1940. Καταρχάς, σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου της διδασκαλίας των συγκρουσιακών ζητημάτων στο μάθημα της Ιστορίας (ορισμός και ανάλυση της πολυσύνθετης έννοιας της «σύγκρουσης»...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching Greek as a second/foreign language:Critical analysis of textbooks [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-07-2019 [2019-07-28]
Χοστελίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (Γ2/ΞΓ). Για το σκοπό αυτό παρουσιάζονται οι διδακτικές προσεγγίσεις που υιοθετούνται στα διδακτικά εγχειρίδια της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ. Γίνεται λόγος για τη γραμματικο-μεταφραστική μέθοδο, τη δομική προσέγγιση και την ακουστικο-προφορική μέθοδο, την επικοινωνιακή προσέγγιση, τη φυσική προσέγγιση, την ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
OPINIONS OF PRE-SCHOOL TEACHERS CONCERNING THE TEACHING OF NATURAL SCIENCES AND THE FACTORS DETERMINING IT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2017 [2017-09-29]
Πλιάσα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η προώθηση του επιστημονικού αλφαβητισμού αποτελεί τη νέα τάση των σύγχρονων Προγραμμάτων Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, εκκινώντας από το νηπιαγωγείο. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των εν ενεργεία νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των ΦΕ και ειδικότερα, τη συχνότητα και τη χρονική διάρκεια ενασχόλησης με έννοιες των ΦΕ, τα θέματ...