Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διδακτικά εγχειρίδια
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational methods applying and reinforcing bilingualism in Reception Classes in Primary education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Βιτουλαδίτη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αξιοποίηση της μητρικής γλώσσας ενός ατόμου στη διδασκαλία μιας δεύτερης γλώσσας αποτελεί μια εκπαιδευτική πρόταση στις σύγχρονες εκπαιδευτικές σχολικές μονάδες. Οι γλωσσικές απαιτήσεις που επιβάλλει μια σύγχρονη τάξη, η οποία χαρακτηρίζεται ως πολυγλωσσική, εφόσον περιλαμβάνει παιδιά με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο, προκρίνει την αλλαγή του υπάρχοντος τρόπου προσέγγισης της διδασκαλίας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The New Curriculum for the Modern Greek Language of the 3rd grade of high school and the new textbook: Views of teachers and students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
ΖΑΠΡΟΥΔΗΣ, ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Το 2019 εκδόθηκε ένα νέο πρόγραμμα σπουδών για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Γ΄ τάξη του Ενιαίου λυκείου, βασιζόμενη στον κριτικό γραμματισμό. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τιών σχετικά με το πρόγραμμα αυτό και το νέο διδακτικό εγχειρίδιο που διανεμήθηκε στα σχολεία την ίδια χρονιά, για να υποστηρίξει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching Greek as a second/foreign language:Critical analysis of textbooks [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-07-2019 [2019-07-28]
Χοστελίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (Γ2/ΞΓ). Για το σκοπό αυτό παρουσιάζονται οι διδακτικές προσεγγίσεις που υιοθετούνται στα διδακτικά εγχειρίδια της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ. Γίνεται λόγος για τη γραμματικο-μεταφραστική μέθοδο, τη δομική προσέγγιση και την ακουστικο-προφορική μέθοδο, την επικοινωνιακή προσέγγιση, τη φυσική προσέγγιση, την ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Les messages iconiques dans les manuels de FLE au primaire grec. Une approche sociosemiotique de deux manuels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΣΟΛΑΚΙΔΟΥ, ΖΩΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Τα εικονικά μηνύματα αποτελούσαν πάντα ένα πολύτιμο εργαλείο στο πεδίο της διδακτικής των ζωντανών γλωσσών. Ιδιαίτερα ελκυστικά χάρη στα χρώματά τους και στις διάφορες μορφές τους, φαίνεται ότι μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των αρχάριων μαθητών του δημοτικού για την εκμάθηση μιας νέας ξένης γλώσσας (εν προκειμένω της γαλλικής). Για το λόγο αυτό κατέχουν μια πολύ σημαντική θέση στο σύγχρονο ...