Κριτήρια αναζήτησης: διαφημιστικός λόγος
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφημιστικός λόγος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Linguistic construction of family identities in advertising discourse; a critical approach [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-07-2025 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΩΓΚΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη γλωσσική κατασκευή των οικογενειακών ταυτοτήτων στον διαφημιστικό λόγο. Συγκεκριμένα, αναλύονται πέντε εμπορικές διαφημίσεις που προβλήθηκαν στην ελληνική τηλεόραση και μελετάται ο τρόπος με τον οποίο επέλεξαν οι δημιουργοί τους να αναπαραστήσουν τις οικογενειακές ταυτότητες και τους οικογενειακούς ρόλους, τόσο σε γλωσσικό όσο και σε οπτικό επίπεδο. Ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Motor disability in mass culture texts. Critical discourse analysis and its pedagogical utilization in the context of critical literacy. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-02-2022 [2022-02-26] Συγγραφέας: Αναδιώτη, Αθηνά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του διαφημιστικού λόγου για την αναπηρία, ενώ στο επίκεντρο τίθεται η κινητική αναπηρία, καθώς το ζήτημα αυτό υποβαθμίζεται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών. Γι’ αυτό δομείται μια πρόταση διδακτικού σεναρίου κριτικού γραμματισμού βασισμένη σε κείμενα μαζικής κουλτούρας, προκειμένου να γίνει διακριτή και να αναδειχτεί η κατασκευαστικότητα των ταυτοτήτω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative examination of recent and past dialectical representations in television commercials [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-02-2022 [2022-02-26] Συγγραφέας: Στεφανίδου, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Οι γεωγραφικές γλωσσικές ποικιλίες, παρόλο που παρατηρείται ότι εξασθενούν σταδιακά, εξακολουθούν να υπάρχουν ως φυσικό γνώρισμα της ελληνικής γλώσσας και να συναντώνται στο λόγο πολλών ομιλητών/τριών, κυρίως σε επαρχιακές περιοχές. Μάλιστα, η γεωγραφική ποικιλότητα αξιοποιείται πολλές φορές από τα κείμενα μαζικής κουλτούρας. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο αναπαρίστανται οι διαλεκτόφωνοι/ες ομιλητέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Gender stereotypes in advertising discourse based on Critical discourse Analysis and intervention of critical literacy in primary school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-08-2021 [2021-08-01] Συγγραφέας: Τουμπουλίδου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Ο διαφημιστικός λόγος ο οποίος κατακλύζει όλο το φάσμα των κοινωνικών δραστηριοτήτων έχοντας ευρεία απεύθυνση σε όλες τις ηλικίες, παρουσιάζει διττή λειτουργία καθώς αποτελεί ένα μέσο προώθησης προϊόντων και παράλληλα ένα μέσο προβολής κοινωνικών σχέσεων και ταυτοτήτων. Η έρευνα αυτή εστιάζει στον τρόπο που οι μαθητές κατανοούν, αποδέχονται και αναπαράγουν τα έμφυλα στερεότυπα που προβάλλονται στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The male paradigm in advertising: Analysis and conclusions based on Critical Discource Analysis and teaching proposal of critical literacy [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: ΜΑΜΑΛΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Οι διαφημίσεις ασκούν έντονη επιρροή στο κοινό που τις παρακολουθεί. Πέρα από την προώθηση των προϊόντων τους, έχουν τη δύναμη να διαμορφώνουν αντιλήψεις και απόψεις για πολλά κοινωνικά ζητήματα, κάνοντας «πλύση εγκεφάλου» στους/στις τηλεθεατές/τριες. Μείζον κοινωνικό θέμα που θίγεται συχνά μέσω των διαφημίσεων αφορά τα έμφυλα στερεότυπα. Εδώ και πολλά χρόνια, εξάλλου, συγκεκριμένα διαφημιζόμενα π...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Κωνσταντέλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή των κοινωνικών, πολιτικών, πολιτισμικών και οικονομικών κρίσεων, ολοένα και περισσότεροι πολιτιστικοί οργανισμοί επιδιώκουν να επεκτείνουν τις πολιτιστικές τους δραστηριότητες στον δημόσιο χώρο, υπερβαίνοντας τα στενά όρια του δικού τους χώρου. Με αφετηρία αυτή τη διαπίστωση, η παρούσα εργασία θα εστιάσει στην κριτική ανάλυση των ανακοινώσεων και των δελτίων Τύπου που αναρτήθηκαν από τη...