Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating Greek state school EFL teachers’ intercultural awareness and teaching practices. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γιαμπούρη, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): In our globalized world, diversity prevails. Consequently, Intercultural Awareness (IA) and competence have come to the forefront. English, in this context, as a global language, may serve for intercultural mediation and the EFL classroom can become a safe place for learning and adapting in an intercultural reality. In this context, the English language teacher holds a key role in promoting the pr...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design, application and evaluation of an educational programme aiming to foster intercultural sensitivity in students attending 4th and 5th Years in Primary School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το πιο πρόσφορο έδαφος για την εξάλειψη φαινομένων ρατσισμού, ξενοφοβίας και αποδόμησης στερεότυπων και προκαταλήψεων είναι το σχολείο και ιδιαίτερα η σχολική τάξη. Ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και στις πανανθρώπινες αξίες χρειάζεται να καλλιεργηθεί μέσα από εφαρμογή διαπολιτισμικών προγραμμάτων τα οποία θα περιέχουν βιωματικές δράσεις, θα αξιοποιούν τις Νέες Τεχνολογίες και άλλες έγκριτες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of intergroup contact on teachers’ intercultural competence, intercultural sensitivity and prejudice in the education of immigrants/refugees students. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
ΝΤΟΒΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι η διερεύνηση του ρόλου της δι-ομαδικής επαφής στην διαπολιτισμική ετοιμότητα, διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση και προκατάληψη των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά την επαφή με τους εθνοπολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές. Στην έρευνα έλαβαν μέρος έξι (6) φιλόλογοι εκπαιδευτικοί που έχουν εργαστεί σε Τάξεις Υποδοχής προσφύγων/μεταναστών του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social integration of refugee students in education: The perspective and role of teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2020 [2020-09-25]
Δημοσθενίδης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει ως θέμα την οπτική των εκπαιδευτικών σε ζητήματα που αφορούν την κοινωνική ένταξη των προσφύγων μαθητών σε συνδυασμό με τη διερεύνηση των μεταβλητών που επηρεάζουν το ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν. Στόχος της είναι η διερεύνηση των πρακτικών που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί για την κοινωνική ένταξη των προσφύγων μαθητών τους. Επιπλέον, η διερεύνηση της διαπολιτ...