Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαγλωσσικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The multilingualism of teenagers inside and outside the Greek school: Existing situation and prevailing perceptions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-2-2023
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΡΑΛΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η πολυγλωσσία συνιστά την κατάσταση χρήσης γλωσσικών πόρων από δύο ή περισσότερες γλώσσες σε ατομικό ή κοινωνικό επίπεδο. Η ικανότητα των πολύγλωσσων ατόμων να αξιοποιούν όλους τους γλωσσικούς πόρους των γλωσσικών τους ρεπερτορίων συνδυαστικά για τη διαπραγμάτευση νοημάτων ονομάζεται διαγλωσσικότητα και στη βιβλιογραφία έχει αναγνωριστεί η θετική της συμβολή στις γλωσσικές και γνωστικές δεξι...
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Καγκαράκη, Λαμπρινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η προσέγγιση της έννοιας της διαγλωσσικότητας στηρίζεται τόσο σε μια μέθοδο, όσο και σε μια φιλοσοφική προσέγγιση, η οποία υποστηρίζει πως η ίδια η μάθηση στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις προηγούμενες γνώσεις/εμπειρίες που έχουν αποκτήσει οι δίγλωσσοι μαθητές. Τα δίγλωσσα άτομα, σύμφωνα με αυτή την έννοια, διαθέτουν ένα ενιαίο γλωσσικό ρεπερτόριο και προβαίνουν στην κατάλληλη επιλογή ανάλογα με την...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing an educational material-bridge for refugees’ formal language education in the 21st century: The case of project PRESS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Refugee education remains a sensitive area as still many refugee children remain out of school or drop out during the school year. The materials used in the educational process of refugee students constitute an essential part of educational policies for refugee education. Ιn this context, they can encourage (or not) an inclusive approach to refugee education. This study focuses on two educational ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Second language learning procedure of primary education refugee students: Educators’ perspectives on the use of the first language(s) (L1) and the translanguaging pedagogies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Φελεκίδου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The flourishing of more and more diversified educational frameworks and the realization of a) the gradual disappearance of the mainstream classrooms due to the unprecedented influx of refugees and immigrants in the Greek territory, b) the country's shortcomings and inexperience in managing the refugee population and c) the lack of many teachers' knowledge of appropriate teaching methods and approa...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A needs analysis among teachers for English language teaching/learning in multilingual classrooms [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2021 [2021-09-05]
Κώστα, Αφροδίτη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Due to the refugee crisis during the past few years and the influx of migrants’ populations in lots of countries all over the world and specifically in Greece, language classrooms have been transformed into highly diverse and heterogeneous places. The aim of this dissertation is to investigate English language teachers’ views about teaching English as a foreign language in multilingual classrooms ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Διαγλωσσικότητα: Στάσεις και Αντιλήψεις Καθηγητών Γλωσσών στην Ελλάδα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-07-2020 [2020-07-26]
Spyridonos, Veronica
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Η διαγλωσσικότητα αναφέρεται στις επικοινωνιακές πρακτικές ανάμεσα και πέρα από τα καθορισμένα γλωσσικά συστήματα. Με τη διαγλωσσική οπτική, αυτοί που μαθαίνουν μία γλώσσα είναι αναδυόμενοι δίγλωσσοι και κατέχουν μια μοναδική νοητική γραμματική, αντί για δύο ξεχωριστές. Οι καθηγητές γλωσσών και οι μαθητές μπορούν να εκμεταλλευτούν ολόκληρο το γλωσσικό τους ρεπερτόριο και να χρησιμοποιήσουν διαγλωσ...