Κριτήρια αναζήτησης: βιωματική εκπαίδευση
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: βιωματική εκπαίδευση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Experiential learning in Second Chance Schools (SSE) and its contribution to the understanding of basic mathematical concepts [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Χροναίου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελούν θεσμό και βασικό πυλώνα της Δια Βίου Μάθησης στην Ελλάδα. Είναι δημόσια σχολεία για ενήλικους εκπαιδευόμενους οι οποίοι έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους και οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει να ολοκληρώσουν την εννιάχρονη βασική εκπαίδευση. Το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα είναι ευέλικτο, διαμορφώνεται με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application of Augmented and Virtual Reality in experiential safety training in industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Παπαχρήστου, Αναστάσιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξερευνά τις δυνατότητες και τα οφέλη των τεχνολογιών της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας πάνω στην εκπαίδευση και ειδικότερα στον τομέα της βιομηχανίας. Αναφέρονται τεχνολογίες που συνεργάζονται με την εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα. Γίνεται αναφορά σε εργαλεία εισόδου και εξόδου όπως και σε μεθόδους εντοπισμού θέσης. Επίσης στην διπλωματική εργασ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Γκιουμές, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι συμμετοχικές-βιωματικές εκπαιδευτικές τεχνικές προάγουν την ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευομένων, καλλιεργούν την κριτική σκέψη τους και προωθούν τη μάθηση μέσω της πράξης-βιώματος (Κόκκος, 2008). Η ενεργητική συμμετοχή των εκπαιδευομένων αναδεικνύεται από τις έρευνες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Use and effectiveness of participatory learning techniques in voluntary programs of teachers’ education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τάσσος, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις απόψεις των δασκάλων σχετικά με τις συμμετοχικές τεχνικές σε προαιρετικά προγράμματα εκπαίδευσής τους. Διερευνάται η χρήση των τεχνικών και η αποτελεσματικότητά τους, σύμφωνα πάντα με τις απαντήσεις των εκπαιδευομένων. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο και περιέχει τα τέσσερα πρώτα κεφάλαια. Το δεύτερο μέ...