Κριτήρια αναζήτησης: αφήγηση ιστοριών
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αφήγηση ιστοριών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η διήγηση ιστοριών ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το παράδειγμα της Ελλάδας [Ελληνική] Ημερομηνία: 17-05-2025 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΤΙΩΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The attitude towards preparing and buying a travel is far different from getting a pair of shoes or a t-shirt. It involves more money and time, and especially more imagination. Traveling is vital to shape the tourists’ stories and plays a significant role in the creation of their identities. Theoretically, touristic communication consists of an organization that formulates a message, and an audien...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of using puppets in storytelling to develop young learners’ Οracy skills [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μεσημέρη, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation is to investigate whether and to what extent the incorporation of puppetry in storytelling enhances the Listening comprehension of the target foreign language and develops the Speaking skills of young learners with a focus on vocabulary retention in relation to the aforementioned Oracy skills. To that end, an action research was conducted in a State Primary...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating teachers' perceptions on story-based learning in the Greek EFL context [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Vorylla, Theodora Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): A rich array of literature propounds that storytelling can constitute a holistic approach to language teaching and learning. Theorists attribute to story-based learning a considerable amount of social, cognitive and language benefits. Many researchers have thence investigated the potential merits it provides in the foreign language instruction. Nonetheless, there seems to be a paucity of studi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching L2 to migrants: A case study of strengthening vocabulary through storytelling to migrant students of 14-17 years of age in a non-formal education context. [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-03-2020 [2020-03-14] Συγγραφέας: Νένου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The main purpose of this case study is to explore the effectiveness of the storytelling instruction in L2 vocabulary enhancement for migrant and refugee students in a non-formal education setting. Five children participated in the research aged 14-17 years coming from Afghanistan, Pakistan and Egypt. Two stories were selected and modified according to the participants’ L2 literacy. Before the inst...