Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αποκέντρωση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
School autonomy in practice: Capabilities and limits in the greek education system. The perspectives of the school units of primary education in Attica [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Δαμάσκου, Αθηνά
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε μία διαδρομή μεταρρυθμίσεων για αποτελεσματικότερη εκπαίδευση απελευθερωμένη από τη γραφειοκρατία και ιεραρχία, με την αποκέντρωση να κερδίζει έδαφος, η Ελλάδα ψάχνει να βρει την ταυτότητά της και το εκπαιδευτικό της σύστημα τις δυνατότητες και όριά του για αυτονομία στην πράξη. Στο πλαίσιο αυτό η εργασία μελετά μέσα από ποιοτική έρευνα τις απόψεις των Δ/ντών/-ντριών και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of parental involvement in shaping school ledership model of secondary schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Πυργολιού, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα σχολεία όπως όλες οι πολύπλοκες οργανώσεις διέπονται από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του γραφειοκρατικού μοντέλου οργάνωσης, όπως είναι το σύστημα κανόνων λειτουργίας, η ιεραρχική οργάνωση και ο καταμερισμός της εργασίας. Οι προσπάθειες εξάλειψης των δυσλειτουργιών της γραφειοκρατίας, που κατά καιρούς δέχτηκε πολλές κριτικές συνδέθηκαν με πρακτικές απογραφειοκρατικοποίησης όπως είναι η αποκέντ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
OECD discourse, policy recommendations on decentralization and autonomy in early childhood education and their influences on education policy in Greece from 2011 to 2018 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Ροβάτσου, Μαργαρίτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο ΟΟΣΑ έχει ισχυρή επιρροή στην παγκόσμια πολιτική σκηνή και συμβάλλει στη διαμόρφωση μια παγκόσμιας ιδέας σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές, τη θέση, τον ρόλο και τη λειτουργία της εκπαίδευσης. Ο ΟΟΣΑ υποδεικνύει την αποκέντρωση ως την πλέον υποστηριζόμενη μεταρρύθμιση για την εκπαίδευση και τη συνδέει με το κοινωνικό κεφάλαιο και την οικονoμική ανάπτυξη. Η μελέτη επιχειρεί να αντιπαραβάλει και ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Μιχαηλίδου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα, η εκπαίδευση αποτελεί μία από τις πλέον σημαντικές παραμέτρους της εξέλιξης. Τα εκπαιδευτικά συστήματα στην πορεία των ετών διαρκώς μετασχηματίζονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σε θέση να υπηρετήσουν τις ανάγκες της κάθε εποχής και της εκάστοτε κοινωνίας. Η δομή και η διάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος αλλά...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Μακρή, Ευανθία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεργασία ανάμεσα σε σχολείο-οικογένεια-κοινότητα θεωρείται στις μέρες μας επιβεβλημένη και για να το επιτύχει αυτό η σχολική μονάδα οφείλει να μεσολαβήσει ανάμεσα σε οικογένεια και τοπική κοινότητα, επιχειρώντας ένα «άνοιγμα» στην τοπική κοινωνία.
Στην παρούσα ερευνητική προσπάθεια αρχικά εξετάζεται η επίδραση της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας-κοινότητας μέσα από την ανασκόπηση των συστημ...