Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ανασταλτικοί παράγοντες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Greek and Hungarian seniors’ cross-cultural travel behaviour analysis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Géra, Veronika-Virág
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ Δ.Ε. ΕΩΣ 5/2024. Σκοπός - Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανάλυση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς Ελλήνων και Ούγγρων πολιτών τρίτης ηλικίας, κυρίως όσον αφορά τέσσερις πτυχές της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των baby boomers. Πιο συγκεκριμένα, οι πτυχές αυτές είναι: η αντιλαμβανόμενη ηλικία, η σημαντικότητα πραγματοποίησης διακοπών, οι ανασταλτικοί παράγοντες στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Problems and training needs of directors of Primary Education. The case of training by PE.K.E.S. Western Greece for the new structures-institutions to support educational work of law 4547/18 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Παπαναγοπούλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη διερεύνηση εμποδίων που συνάντησαν διευθυντές/ντριες του Ν. Αχαΐας κατά την επιμόρφωσή τους από το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας για τις Νέες Δομές-Θεσμούς Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου του ν.4547/18 την περίοδο 2018-2019, καθώς επίσης και την διερεύνηση επιμορφωτικών τους αναγκών. Η πρωτοτυπία του θέματος έγκειται στο ότι για πρώτη φορά διενεργείται στο σύνολο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The introduction and impementation of innovative programs in secondary education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κοντογώγου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον ρόλο και τη σημασία των καινοτόμων προγραμμάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ειδικότερα, επιχειρήθηκε η καταγραφή των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές τους από την εισαγωγή και υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων στο σχολείο τους, αλλά και ο προσδιορισμός ...