Κριτήρια αναζήτησης: Φυσικές επιστήμες
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Φυσικές επιστήμες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Applications of social networks in the natural sciences: a systematic review of the literature. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Πατέλης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τις νέες τεχνολογικές τάσεις, που είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες μεταξύ των παιδιών, εξαιτίας των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που ενσωματώνουν, όπως να επιτρέπουν την άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων οποτεδήποτε και από οπουδήποτε. Λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης και ταυτόχρονα με την έκρηξη της πανδημίας του Covid-19, η κοινωνική δικτύωση αναδείχθηκε σε κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The management of Digital Learning Objects of Natural Sciences and Digital Experiment Simulation Tools by teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Πουλτσάκης, Στέφανος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα προσπαθήσαμε να βρούμε πιθανά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν διαχειρίζονται Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα (Ψ.Μ.Α.) ή/και Ψηφιακά Εργαλεία Προσομοίωσης (Ψ.Ε.Π.) στις Φυσικές Επιστήμες. Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 176 εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως κύριος λόγος άρνησης ενασχόλησης ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers’ views on the use of communication and information technologies in natural sciences teaching in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γαρεφαλάκης, Μανούσος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία είναι πλέον αρκετά συχνή σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην παρούσα εργασία σκοπός είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν ...
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΛΕΙΒΑΔΑΡΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Βασικός στόχος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες είναι οι μαθητές να παράγουν και να αξιολογούν επιστημονικά επιχειρήματα. Ωστόσο, είναι περιορισμένος ο αριθμός των ερευνών που εστιάζουν στη μελέτη της ποιότητας των επιστημονικών επιχειρημάτων των μαθητών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της επίδρασης μιας διδακτικής παρέμβασης για την τριβή, που βασίζε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The view of secondary science teachers on the contribution of history and philosophy of science in science teaching [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Μάντζιου, Μαρία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διαπνέεται από δύο ιδέες. Η πρώτη έχει σχέση με το χαρακτήρα της επιστήμης. Η επιστήμη των φυσικών επιστημών ενσωματώνει γνώσεις που αποκτήθηκαν με την πάροδο του χρόνου. Χωρισμένη ή όχι σε κλάδους στηρίζεται στην παρατήρηση, στο πείραμα, στην κρίση, στην εμπειρία. Η γνώση της μας είναι απαραίτητη γιατί έτσι ο μαθητής μπορεί να οικοδομήσει τη δική του γνώση. Γνώση για εφαρμογ...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Μάντζιου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ένα από τα καίρια ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα είναι η ασφάλεια των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον. Μέσα από τα βιβλιογραφικά δεδομένα προτάσσεται η ανάγκη η εκάστοτε σχολική μονάδα να λαμβάνει με συστηματικό τρόπο μέτρα τα οποία να διασφαλίζουν την αποφυγή ατυχημάτων και την αντιμετώπιση καταστάσεων κρίσεων μετά από ατυχήματα. Σε αυτό το πλαίσιο συγκαταλέγονται και όλα τα μέ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Παπακανάκης, Γρηγόριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι Φυσικές Επιστήμες είναι οι επιστήμες που μελετούν με σκοπό να περιγράψουν, να προβλέψουν και να κατανοήσουν τα φυσικά φαινόμενα. Η διδασκαλία τους στις σχολικές αίθουσες αποσκοπεί να αναπτύξει στους μαθητές ικανότητες να διατυπώνουν ερωτήματα, να σχεδιάζουν ερευνητικές διαδικασίες, να συλλέγουν δεδομένα, να εξάγουν συμπεράσματα και προς την κατεύθυνση αυτή αναζητούνται συνεχώς νέοι μέθοδοι, βο...
Ημερομηνία: 2007 [2007] Συγγραφέας: Ιντζές, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗΤο διδακτικό βιβλίο μπορεί να ορισθεί σαν το μέσο διδασκαλίας που περιέχει τα κύρια σημεία ενός θέματος, που χρησιμοποιούνται σαν βάση για τη διδασκαλία. Ως ιδιόμορφο είδος βιβλίου το σχολικό εγχειρίδιο επιτελεί ιδιαίτερες λειτουργίες και έχει ειδικά χαρακτηριστικά. Το σχολικό βιβλίο είναι προϊόν «αναπλαισίωσης», αφού είναι αποτέλεσμα της επιλογής, απλούστευσης, συμπύκνωσης, επεξεργασίας τ...