Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The contribution of Second Chance School to the development of self-knowledge and self-confidence of the trainees through Transformational Learning: The case of SCH Aliveri and Amfissa" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΣΚΟΥΡΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση της παρούσας εμπειρικής έρευνας αποτελεί μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και μελετά στη συμβολή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης μέσω της Μετασχηματίζουσας Μάθησης. Προκειμένου να διερευνηθεί αυτό, μελετώνται τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευομένων πριν τη φοίτησή τους στο ΣΔΕ και αποτυπώνονται οι απόψ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
From SCS to E-EPAL˙ Educational Biographies of adult students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Σταμέλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στο θέμα της μετάβασης ενήλικων σπουδαστών από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) στο Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο (Ε-ΕΠΑΛ). Στοχεύοντας στη διερεύνηση της εκπαιδευτικής εμπειρίας ενήλικων σπουδαστών του Ε-ΕΠΑΛ, αποφοιτησάντων από ΣΔΕ, επιλέχθηκε η μέθοδος της «Εκπαιδευτικής Βιογραφίας» ως καταλληλότερη προκειμένου να ανιχνευθούν οι ιδιαίτερες συνθήκες υπό τις οπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Literacy in Second Chance Schools: Curriculum and implementation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΛΕΜΠΙΔΑΚΗ, ΜΑΝΩΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων για το γλωσσικό γραμματισμό και τις πρακτικές που εφαρμόζονται στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), καθώς και το κατά πόσο αυτές ακολουθούν τις Προδιαγραφές του Προγράμματος Σπουδών (ΠΠΣ). Υλοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, με τη χρήση τριών μεθοδολογικών εργαλείων (ατομική συνέντευξη με τους εκπαιδευτές το...