Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σχεδιαστική Σκέψη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design and development of an educational application for preschoolers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΣΑΡΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η μετάβαση στην Ψηφιακή Εποχή επηρεάζει ολοένα και περισσότερους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, από την βιομηχανία, τη γεωργία και τη ναυτιλία μέχρι την ιατρική, την εκπαίδευση, το περιβάλλον ακόμη και τις τέχνες και τον πολιτισμό. Η πληθυσμιακή ομάδα που επηρεάζονται περισσότερο είναι τα παιδιά και ειδικότερα τα παιδιά που ανήκουν στην προσχολική ηλικία καθώς από πολύ νωρίς έρχονται σε επα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Implementing the Design Thinking Approach and Digital Tools to Increase Students’ Motivation and Skills Development in the FL Classroom. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Sapountzaki, Garyfallia
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The call for 21st century skills and the evolution of the Internet has created the need for new tools and teaching approaches in education and language learning. Design Thinking, a process which originates in architecture and design is nowadays gaining ground in education. Design thinking principles of empathy, collaboration and creativity are instilled in learners’ cognitive development. This the...
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
Γκουριγούδη, Ανθούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή της Σχεδιαστικής Σκέψης και της Ψηφιακής Αφήγησης σε ένα ενιαίο σχέδιο εργασίας στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Α΄ Λυκείου. Αρχικά, επιχειρείται η αποσαφήνιση των όρων της Σχεδιαστικής Σκέψης και της Ψηφιακής Αφήγησης και η παρουσίαση της μεθοδολογίας τους. Ακόμη, παρουσιάζεται ο τρόπος αξιοποίησης τους στην εκπαίδευση και τα οφέλη που απορρέ...
Ημερομηνία:
16-03-2019 [2019-03-16]
Σκούμπαφλος, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα της την πρακτική εφαρμογή της design thinking μεθόδου και της ψηφιακής αφήγησης στο μάθημα της Ιστορίας σε έφηβους μαθητές που φοιτούν στην Α τάξη ενός επαρχιακού δημόσιου σχολείου. Αρχικά, γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης του θεωρητικού πλαισίου πάνω στο οποίο στηρίχτηκε η εφαρμογή, με τη διασαφήνιση όρων όπως ψηφιακή αφήγηση και design thinking. Όλοι...