Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προφορικός λόγος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
5-2005 [2005]
Αναστασάκη Αρχόντισσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
2-2005 [2005]
Άρτεμις Χατζηαποστολίδου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
10-2004 [2004]
Δέσποινα Κατεβαίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία επιχειρεί µια εις βάθος ανάλυση της δοµής των ασκήσεων που προορίζονται για την εκµάθηση των τεσσάρων βασικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Οι βασικές αρχές που διέπουν την καλλιέργεια αυτών των δεξιοτήτων και την δηµιουργία τέτοιων ασκήσεων έχουν υιοθετηθεί βάσει τριών προγραµµάτων σπουδών, α) Το Πρόγραµµα Σπουδών Αγγλικής του 1997, β) το Αναλυτικό Πρόγραµµα Σπουδών Αγγλικής του 2001 ...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Αλβανοπούλου Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Φωτεινή Σιφινού
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η διατριβή έχει ως κεντρικό άξονα τη διδασκαλία και ανάπτυξη της παραγωγής και κατανόησης προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα στη δεύτερη και τρίτη τάξη του Λυκείου στην Ελλάδα. Είναι ευρέως γνωστό ότι πολλοί µαθητές στην Ελλάδα έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη να προάγουν και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στον προφορικό λόγο της Αγγλικής γλώσσας, καθώς είναι σχεδόν σίγουρο ότι αυτές το...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Αντιγόνη Μελίσσα Ίρις Χατζηιωάννου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Κερεμέζη Μαρία-Φιλομήλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Λαμπρινή Λυκογιάννη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Το θέµα της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση της επικοινωνιακής ικανότητας στα πλαίσια του µαθήµατος των γερµανικών στα δηµόσια σχολεία της δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας παίζει κεντρικό ρόλο στο σύγχρονο µάθηµα της ξένης γλώσσας. Ο στόχος είναι να είναι σε θέση οι µαθητές να κατανοούν απ’ τη µια µεριά ξενόγλωσσες εκφράσεις µε τρόπ...
Ημερομηνία:
2004 [2004]
Φωτεινή Α. Τσακνάκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Με στόχο να µελετήσουµε και να κριτικάρουµε την διδασκαλία του προφορικού λόγου µέσα στη µέθοδο «Diabolo Menthe 1,2,3», αρχίζουµε τη µελέτη µας θυµίζοντας κατ’ αρχήν τους ορισµούς των εννοιών «µέθοδος» και «µεθοδολογία» και παρουσιάζοντάς ταυτόχρονα τις ιδιαιτερότητες του προφορικού λόγου, από τις οποίες απορρέουν εξάλλου και οι δυσκολίες της διδασκαλίας του. Στη συνέχεια, παρουσιάζουµε εκείνα τα ...