Κριτήρια αναζήτησης: Προσχολική Εκπαίδευση
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προσχολική Εκπαίδευση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of Alki Zei’s works with drama techniques in the early childhood education [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-02-2024 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΖΕΜΠΕΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): ΠερίληψηΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των έργων της Άλκης Ζέη για μικρά παιδιά και η αξιοποίησή τους μέσα στην τάξη του Νηπιαγωγείου με θεατρικές τεχνικές. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια απόπειρα προσδιορισμού του εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου. Εξετάζεται το αναγνωστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται και πώς μπορεί να συνδεθεί με το θέατρο για ανήλικους θεατές. Κατόπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Paedagogical dimension of myth in Early Childhood Education (Kindergarten). Creative Writing activities on mythical hero Phaethon. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-07-2023 Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την παιδαγωγική διάσταση του μύθου στην Προσχολική Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα πώς ο μύθος μπορεί να αξιοποιηθεί σε δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με βάση τα Προγράμματα Σπουδών και ειδικότερα το τελευταίο του 2021. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, εξετάζονται οι ορισμοί και η ερμηνεία του μύθου, η θέση των αρχαιοελληνικών μύθων στην παγκόσμια μυθολ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: kindergartners’ e–stories: I empathize, therefore I am [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Ρουμελιώτη, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η αφήγηση αποτελεί αρχέγονη ανάγκη του ανθρώπου και απαραίτητο εργαλείο για την επικοινωνία του με τους άλλους. Η δημιουργική γραφή και η ψηφιακή αφήγηση, αποτελούν δύο καλλιτεχνικές μορφές αφήγησης, των οποίων η ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως και οποιασδήποτε άλλης μορφής τέχνης, έχει αποδεδειγμένα πολλαπλά οφέλη: Πέρα από την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων, βελτιώνουν τις δεξιότητες ψη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing and Education. The Creative Writing in the Curricula for Preschool Age [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Μοκίκα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρείται αρχικά η διασαφήνιση της έννοιας των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Μέσα στο πέρασμα των χρόνων έχουν διατυπωθεί πολλοί και διαφορετικοί ορισμοί. Με βάση τον σχεδιασμό τους παρατηρείται ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά που συντελούν στη δημιουργία τους. Γίνεται αναφορά στα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη για τη διαμόρφωσή τους και περιγράφονται διάφορα είδη ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΓΑΡΔΙΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σημασία της επιμόρφωσης στην επαγγελματική εξέλιξη αλλά και στην άσκηση διοικητικών καθηκόντων στην εκπαίδευση έχει αναδειχθεί από πολλούς ερευνητές στο παρελθόν. Η παρούσα εργασία αποτελεί μία πρώτη προσπάθεια ανίχνευσης των παραπάνω επιδράσεων στην προσχολική βαθμίδα, γεγονός που ίσως δεν έχει μελετηθεί στο παρελθόν. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η επιμόρφωση μάλλον δεν επιτελεί τον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The approach of Science through Preschool ‘s Education Curricula in Italy, Norway and Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2018 [2018-07-30] Συγγραφέας: Σαρμή, Πασχαλιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η έρευνα που εστιάζει στην ανάλυση των αναλυτικών προγραμμάτων στην Προσχολική Εκπαίδευση είναι περιορισμένη. Ειδικότερα, είναι πολύ περιορισμένες οι έρευνες που αναλύουν αναλυτικά προγράμματα Φυσικών Επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση. Η εργασία αυτή ερευνά τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, όπως εκφράζεται μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης της Ιταλίας, της Νορβηγίας...
Ημερομηνία: 5-2004 [2004] Συγγραφέας: Ανδριοπούλου Γαρυφαλιά-Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η έρευνα που παρουσιάζεται στις επόµενες σελίδες, έχει στόχο να µελετήσει τη βαρύτητα που δίνεται στο ρόλο του παιχνιδιού από τα νοµοθετικά κείµενα και τα αναλυτικά προγράµµατα που έχουν θεσπισθεί για το ελληνικό νηπιαγωγείο. Οι υποθέσεις της έρευνας έχουν σχέση µε τη σηµαντικότητα του ρόλου του παιχνιδιού για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Προκειµένου να ερευνηθεί αυτό το θέµα, µελετώνται τα ...