Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολυπρισματικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching about refuges coming in 1922 in schools in Kalamaria region. Local History, traces and remains round us. A teaching proposal. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Σαμαρά, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αφορά στη διδασκαλία της Ιστορίας. Αποτελείται από δυο τμήματα. Το πρώτο, θεωρητικό, είναι ένα σύντομο ταξίδι στην Ιστορία και στη σχέση της με την εκπαίδευση, την Τοπική Ιστορία αλλά και την πολυπρισματικότητα. Ακολουθεί μια ματιά στη διδασκαλία της Ιστορίας ειδικά στο Λύκειο, με τους γενικούς σκοπούς και τους ειδικούς στόχους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Το ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Women in the Resistance (1941-1944): Action and formation of a social identity. A teaching scenario [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Σιδηροπούλου, Φαίδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονοι διδακτικοί προσανατολισμοί στο μάθημα της Ιστορίας σχετίζονται με την ανάπτυξη ιστορικών δεξιοτήτων και την ικανότητα παραγωγής της ιστορικής γνώσης. Η μάθηση γίνεται ενεργητική διαδικασία που στηρίζεται στην ιστορική διερεύνηση με την αξιοποίηση ιστορικών πηγών και στον κοινωνικό εποικοδομητισμό. Η καλλιέργεια δεξιοτήτων της ιστορικής σκέψης λειτουργεί ως μέσο γενετικής ιστορικής συν...