Κριτήρια αναζήτησης: Πολλαπλές νοημοσύνες
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολλαπλές νοημοσύνες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La ludification au service de l' enseignement du FLE au primaire à travers les visites virtuelles aux musées français - Etude de cas [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Ανδριτσοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η διπλωματική εργασία στοχεύει να εξετάσει την εφαρμογή με παιγνιώδη τρόπο εικονικών επισκέψεων σε γαλλικά μουσεία ως εργαλείο διδασκαλίας της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στην ΣΤ' δημοτικού. Για να το κάνουμε αυτό, λάβαμε υπόψη μας επιστημονικές έρευνες σχετικά με τα θετικά αποτελέσματα της τέχνης στον εγκέφαλο παιδιών της τελευταίας τάξης του δημοτικού σε συνδυασμό με την κινητήρια παιδαγωγική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the contribution of e-storybooks to the promotion of young EFL learners' Multiple Ιntelligences: a case study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Abiding by the premise that instructional media need to relate to the learners’ interests and contemporary, real-life activities, the present study aims to shed light on whether electronic storybooks (e-storybooks henceforward) can, if used as teaching tools, enhance the multiple intelligences of young learners of English as a foreign language (EFL henceforward). To this end, an e-storybook based ...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Καραγιάννη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Undoubtedly, one of the most influential theories in the world of education has been Howard Gardner’s multiple intelligences (MI) theory worldwide. There are so many invaluable implications of this theory that more and more educators and teachers employ it in their attempt to facilitate their students to acquire the target language. According to the MI theory, all students possess different types ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L'intégration de la grammaire française à l'école primaire grecque en vue du développement de la compétence communicative en fonction des styles d'apprentissage des apprenants [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΚΟΥΡΚΟΥΝΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να εξετάσει σε ποιο βαθμό και με ποιες παραμέτρους η διδασκαλία της γαλλικής γραμματικής σε μαθητές του Δημοτικού, προσαρμοσμένη στη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης και στον μαθησιακό τύπο των μαθητών, μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας. Πεπεισμένοι ότι το μαθητικό μας κοινό δε διακρίνεται σε...