Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσουλμανική μειονότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Study on the Internal and External Learning Obstacles Faced by the Muslim Minority of Thrace in Adult Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μολλά Μουσταφά, Αχμέτ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει τα εσωτερικά και εξωτερικά μαθησιακά εμπόδια που αντιμετωπίζει η Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης στην εκπαίδευση κατά την ενήλικη ζωή. Η Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης αποτελείται από τρεις ομάδες πληθυσμών, τους Ρομά, τους Πομάκους και τους Τουρκογενείς μουσουλμάνους, και οι γλώσσες που ομιλούν είναι τα Πομακικά, Ρομανί και Τουρκικά αντίστοιχα...
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
ΜΑΡΙΝΗ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί την αναλυτική παρουσίαση και την κριτική προσέγγιση των διδακτικών εγχειριδίων της ελληνικής γλώσσας που χρησιμοποιούνται στα σχολεία πρωτοβάθμιας μειονοτικής εκπαίδευσης της Δυτικής Θράκης. Η θεσμοθέτηση της μειονοτικής εκπαίδευσης, όπως και της διαπολιτισμικής και των αντίστοιχων σχολικών δομών, ήταν η απάντηση στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των σύγχρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of bilingualism on secondary education Muslim students' language development in the Rhodope region and their teachers' attitudes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Κακιούση, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας κοινωνιογλωσσολογικής έρευνας αποτελεί η διερεύνηση των επιπτώσεων της διγλωσσίας στη γλωσσική ανάπτυξη των μουσουλμάνων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ροδόπης και των στάσεων των εκπαιδευτικών τους προς τη διγλωσσία και τη συσχέτισή της με τη γλωσσική και γνωστική ανάπτυξη των μαθητών. Πρόθεση της έρευνας είναι να σκιαγραφήσει τις παραμέτρους και τα χαρακτηριστικά...