Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching Grammar to young learners with learning difficulties through the Arts (storytelling, crafts, role play): An Innovative Approach. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-02-2022 [2022-02-19]
Δριχούτη, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The current dissertation aims at examining whether teaching grammar through the arts
can be deemed as an efficient strategy for students with learning difficulties in the 21st
century era where communication and active language use seem to be highly valued.
Even though there has been extensive research in using each and every of the
aforementioned aspects of teaching individually, little has b...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using games to motivate and assess young EFL learners' vocabulary and grammar skills [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΤΣΑΤΣΑΝΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The dissertation paper aims at investigating EFL teachers' and young learners' views on game-based assessment. Also, it aims at exploring the effectiveness of using games to assess learners' vocabulary and grammar skills, but also in motivating them to learn the foreign language.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DEVELOPING WRITING SKILLS AND VOCABULARY THROUGH THE USE OF ONLINE STORIES IN A YOUNG LEARNERS' CLASSROOM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
KOYKOYNA, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The main aim of this dissertation is to present and investigate the beneficial impact of the story-based framework through the use of an online story on young learners’ writing skills development as well as vocabulary acquisition. Eight young learners, who have been learning English as a foreign language for three years in a frontistirion in Kos, participated in this research.
This research wi...