Κριτήρια αναζήτησης: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ηλεκτρονικές πωλήσεις των fast-fashion επωνυμιών εν μέσω πανδημίας του COVID-19 [Ελληνική] Ημερομηνία: 09-09-2023 Συγγραφέας: ΝΤΕΝΙΣΑ ΤΣΟΚΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The main objective of the dissertation is to monitor and examine the consumption patterns of Greek shoppers concerning the online shopping of fast fashion brands. The study will focus on the economic impact of the health crisis of Covid-19, aiming to understand how their purchasing behavior is shaped and influenced.The burst of COVID-19 and the following economic crisis led the government to impos...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE USE OF SENSE OF SOLIDARITY IN PROMOTIONAL AND PROJECTIONAL ACTIONS IN SSE ENTERPRISES [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: ΣΕΡΙΑΤΟΥ, ΕΡΜΗΝΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία μας απασχόλησε η χρήση της έννοιας της αλληλεγγύης σε ενέργειες προβολής και προώθησης εγχειρημάτων Κοινωνικής & Αλληλέγγυας Οικονομίας. Μέσα από τη μελέτη της βιβλιογραφίας καθορίσαμε όρους που σχετίζονται με τον προσδιορισμό της αλληλεγγύης, του μάρκετινγκ, της επιχειρηματικότητας και θέσαμε τους ερευνητικούς μας στόχους, οι οποίοι περιστράφηκαν γύρω από την κατα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact that Covid-19 had on the marketing strategy of the cruise lines. Case study: Celestyal Cruises [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: VOLONAKI, THEODORA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τον τελευταίο χρόνο οι εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά ήταν ιδιαίτερα καταιγιστικές τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Η πανδημία του Covid-19 άλλαξε τις ζωές πολλών ανθρώπων ριζικά, πολλοί άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους, εταιρείες έκλεισαν ή ανέστειλαν τη λειτουργία τους καθώς δεν υπήρχε αγοραστικό ενδιαφέρον από πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση ο του...
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΓΙΟΝΤΖΗ, ΟΛΓΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η εξέταση της απόφασης επιλογής ενός μεταπτυχιακού εξ αποστάσεως προγράμματος του ΕΑΠ και η ανάδειξη των παραγόντων που την επηρεάζουν. Στη διερεύνηση του συγκεκριμένου σκοπού, συνέβαλε η μελέτη βιβλιογραφίας, ελληνικής και διεθνής, η οποία συντέλεσε στη δομή του θεωρητικού πλαισίου της εργασίας. Η βιβλιογραφική μελέτη στηρίχθηκε στις έννοιες της Διοίκησης...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing Research: the Identification of Customer Valued Factors in the Industry of Food Delivery and their Projection to the Drink & Beverage Segment. [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: FIORAVANTES, PAVLOS Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This dissertation will explore the service of home delivery of Food & Drinks as one of the most profitable and growing industries in Greece and world wide. The contrast between the food and the drink segments will be pointed out, as the former has managed to uplift store geographical boundaries and service more customers in contradiction to the latter which seems to be loosing profits. The Drink i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Marketing strategies of the Greek National Tourism Organization Offices (G.N.T.O.) abroad for the Greek alternative tourism and Marketing research. -Case study: G.N.T.O Office in Scandinavia & Baltic States» [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2019 [2019-09] Συγγραφέας: Μούρμας, Παύλος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και γενικότερα ο θεματικός τουρισμός παρουσιάζεται ως η λύση για την αντιμετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων του μαζικού τουρισμού (εποχικότητα, υπερ-τουρισμός σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, μόλυνση του περιβάλλοντος κ.α.) και η προβολή τους με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών εκτός τουριστικής περιόδου, είναι ένας στόχος ο οποίος για πάρα πολλά χρόνια αναφέρετα...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη στρατηγική μάρκετινγκ και τις επιδράσεις της στις επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αττικής, στα πλαίσια του αστικού τουρισμού. Ο τουρισμός αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δραστηριότητες του ανθρώπου κατά τον ελεύθερο χρόνο του. Η συνεισφορά του στα διεθνή οικονομικά και κοινωνικά δρώμενα κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική καθώς μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: How private secondary education tutorial schools in the city of Acharnes use the web and social media to promote their services. Comparative evaluation of the current situation. Development of a marketing program regarding the above purpose [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: ΠΛΕΣΣΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The purpose of this work is to contribute, firstly to the improvement of the Electronic services provided by private educational institutions (and in particular those provided mainly through their website) to senior high school students and their potential students and secondly to help companies improve their profitability and growth in the city of Acharnes. It should be emphasized from the beginn...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MARKETING STRATEGIES FOR BANKS DURING FINANCIAL CRISIS PERIOD [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2018 [2018-05-12] Συγγραφέας: ΤΑΣΟΛΑΜΠΡΟΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η εργασία έγινε στα πλαίσια εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας. Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η χρήση του μάρκετινγκ στο τραπεζικό σύστημα την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Κατά την τελευταία πενταετία παρατηρείται μία ραγδαία αύξηση του ανταγωνισμού των τραπεζών στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Η παγκόσμια χρηματοοικονομική κρίση οδήγησε στην αναζήτηση λύσεων στο μάρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMMUNICATIONS IN CULTURAL MANAGEMENT AS A TOOL OF DEVELOPMENT AND VIABILITY OF THE CULTURAL INSTITUTIONS. THE CASE OF THE NATIONAL THEATRE IN ATHENS [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΑΤΣΟΥΚΑ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται τον ρόλο που διαδραματίζουν η Διαχείριση και Επικοινωνία στην προβολή, ανάπτυξη και βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών. Ειδικότερα, διερευνά τη σχέση πολιτιστικής διαχείρισης κι επικοινωνιακής πολιτικής, εστιάζοντας στις ενέργειες εκείνες, οι οποίες εμπεριέχονται στην επικοινωνιακή στρατηγική κι οι οποίες στοχεύουν στην ενδυνάμωση της εταιρικής τ...