Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Mέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of digital banking services on customer satisfaction and customer retention: a statistical analysis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-5-2025
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΡΑΓΚΑΤΖΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το Social Media Marketing ως εργαλείο στρατηγικής των Τραπεζών. Αρχικά, στην εργασία γίνεται εισαγωγή στο Social Media Marketing και αναφέρεται το Διεθνές περιβάλλον Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ειδικά στο ψηφιακό Marketing τραπεζών, όπου αποτυπώνονται οι προκλήσεις της ψηφιοποίησης στον τραπεζικό κλάδο, καθώς και ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media as communication and reputation management tools for 5-star hotels in Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
3-5-2025
ΚΥΡΙΑΚΗ ΞΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τη δραστηριότητα των πεντάστερων ξενοδοχείων της Αθήνας στο Facebook, αναδεικνύοντας σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς τον τρόπο και τη συχνότητα προβολής τους. Κάποια ξενοδοχεία επιλέγουν πυκνές και εντατικές αναρτήσεις, ενώ άλλα εστιάζουν σε στοχευμένες δημοσιεύσεις σε περιόδους τουριστικής αιχμής. Η αλληλεπίδραση με το κοινό εμφανίζει επίσης μεγάλες αποκλίσεις: ορισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The changes brought about by the digital era in journalism and the challenges in journalistic ethics in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
8-3-2025
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΓΛΑΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η δημοσιογραφία στην Ελλάδα στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου, η εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων, η εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Δημοσιογραφία των Πολιτών, αλλά και η πρόσφατη και διαρκής ενσωμάτωση της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινότητα των πολιτών και των επαγγελματιών δημοσιο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Technology and Social Media in Cultural Communication Management: The Case of the Postal and Philatelic Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-9-2024
ΕΛΕΝΗ ΚΟΝΟΦΑΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη λειτουργία και τον ρόλο που διαδραματίζουν τα μουσεία στην πολιτιστική διαχείριση, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη σύγχρονη πολιτιστική επικοινωνία και τη χρήση της μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων, μελετώντας την περίπτωση του Φιλοτελικού και Ταχυδρομικού Μουσείου (ΦΤΜ εφεξής) στην Ελλάδα. Η έρευνα περιλαμβάνει την ιστορική πρόοδο των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital transformation and Communication evolution: New Technologies, social networks and online communities - challenges in the digital age. Case study: Telloglio Foundation - Vassilis and Elizas Goulandris Foundation. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2024
ΑΝΝΑ ΣΙΑΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της συγκεκριμένης εργασίας είναι η επικοινωνιακή εξέλιξη των μουσείων στην ψηφιακή εποχή. Σκοπός είναι να παρουσιαστούν τρόποι με τους οποίους μπορεί να βελτιωθεί η σχέση των μουσείων με το κοινό τους. Ως μελέτη περίπτωσης παρουσιάζονται δύο μουσεία σύγχρονης τέχνης, το Τελλόγλειο Ίδρυμα Θεσσαλονίκης και το ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Αθήνα. Στο πρώτο μέρος εξε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication, Events, Use of Digital Media & New Technologies at the Festivals of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-5-2024
ΕΛΕΝΗ ΤΗΝΕΛΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται ανάλυση των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι οργανισμοί και ειδικότερα τα φεστιβάλ για να ενημερώνουν το κοινό τους για τις δράσεις τους και την ταυτότητά τους. Επισημαίνονται ο ρόλος και η χρησιμότητα του μάρκετινγκ, το οποίο εντάσσεται στις μεθόδους στρατηγικής τους για την προσέλκυση κοινού.
Στο δεύτερο μέρος γίνεται ανάλυση της...
Ημερομηνία:
25-02-2024
ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται κοινωνιογλωσσολογικά τα έμφυλα στερεότυπα που ανακαλούνται μέσα από τη μητρότητα στον λόγο που εμφανίζεται σε σχετικές ομάδες και σελίδες του Facebook. Σε πρώτη φάση επιχειρείται η θεωρητική πλαισίωση της εργασίας προκειμένου να παρατεθούν έννοιες σχετικές και απαραίτητες για το πρακτικό τμήμα της ανάλυσης δεδομένων. Στη συνέχεια ακολουθεί η μεθοδολογία της έρευνας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation on whether travel bloggers/influencers are a means of influencing people's choice of a holiday travel destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΜΑΡΙΝΑ ΚΕΛΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Το θέμα διερεύνησης είναι το κατά πόσο οι travel bloggers/influencers αποτελούν μέσο επηρεασμού των ανθρώπων ως προς την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού για διακοπές.Είναι μεγάλη η δημοτικότητα αυτών των ανθρώπων κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media promotion and the rise of Airbnb. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2023
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΠΕΤΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία πρόκειται να διερευνήσει τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλοεπιδρούν και λαμβάνουν αποφάσεις για αγορές. Συνέβαλε επίσης στην ενδυνάμωση των πελατών και ταυτόχρονα παρείχε στις επιχειρήσεις φιλοξενίας ελκυστικές ευκαιρίες μάρκετινγκ. Κατά συνέπει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Digital communication strategy and audience development of museums after the pandemic: The comparative case study of the Historical Museum of Crete and the National Historical Museum of Athens» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΣΚΟΥΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, αφορά την ανάκαμψη των μουσείων μετά την πανδημία COVID-19. Αρχικά, αναλύουμε το ρόλο της ψηφιακής τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων στη διοργάνωση των πολιτιστικών δράσεων, στα μουσεία γενικότερα. Στο θεωρητικό μέρος, εξετάζεται η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, η εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού και η υιοθέτηση ευέλικτων προγραμμάτων προώθησης και προβολής τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Virtual communities and body practises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-7-2023
ΠΕΛΑΓΙΑ ΣΩΤΗΡΚΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Αθλητικές Σπουδές: Κοινωνιολογία, Ιστορία, Ανθρωπολογία (ΑΣΚ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη των σωματικών πρακτικών που αναδύονται στις εικονικές κοινότητες, και πιο συγκεκριμένα στον εικονικό χώρο του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Πιο συγκεκριμένα, μελετάται ο λόγος των μελών (δηλαδή, οι δημοσιεύσεις, τα σχόλια-απαντήσεις κ.α.) δυο εικονικών κοινοτήτων-ομάδων στο Facebook, σε σχέση με τις σωματικές πρακτικές που επιλέγουν, όπως είναι η γυμν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of social media on cultural tourism. Case study: Archaeological Museum of Ancient Olympia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χαραλαμποπούλου, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας
για πληθώρα ανθρώπων. Τα social media έχουν τεράστιο αντίκτυπο και στο τουρισμό καθώς
είναι τρόπος ζωής για πολλούς τουρίστες οι οποίοι μέσω αυτού επιθυμούν να μοιράζονται
νέες εμπειρίες, στιγμιότυπα από ταξίδια στο διαδίκτυο μέσω των μέσων κοινωνικής
δικτύωσης.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The impact of social media on the behavior of tourists before, during and after the holiday" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν διαμορφώσει εκ νέου τον τρόπο µε τον οποίο οι σημερινές κοινωνίες καταναλώνουν προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις άλλαξαν ριζικά το τρόπο της μετάδοσης της πληροφορίας και την διάχυση αυτής σε ευρεία καταναλωτικά στρώματα του πληθυσμού. Σχεδόν πριν μια δεκαετία ο κύριος όγκος των πληροφοριών προέρχονταν από την τηλεόραση, το ραδιόφω...