Κριτήρια αναζήτησης: Mέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Mέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Samiotiki dialektos (Samiotka)”: a social dialectal media in Samos [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-2-2024 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΑΣΜΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η ελληνική γλώσσα χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία και οι γλωσσικές γεωγραφικές ποικιλίες διακρίνονται σε διαλέκτους και ιδιώματα. Το σαμιώτικο ιδίωμα ανήκει στα βόρεια ιδιώματα. Γενικά οι στάσεις που επικρατούν απέναντι στα ιδιώματα και τις διαλέκτους είναι αρνητικές. Επίσης, οι αναπαραστάσεις των διαλεκτικών ποικιλιών στα ΜΜΕ και τη μαζική κουλτούρα διαιωνίζουν τα αρνητικά στερεότυπα απέναντι στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the digital communication strategy of modern cultural organizations in times of crisis. The case of the Municipal Regional Theater of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΣΟΛΙΓΚΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί βρίσκονται εν μέσω μιας πρωτοφανούς και πολυεπίπεδης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. Οι συνέπειες της πανδημίας Covid-19, σε συνδυασμό με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες και τα υψηλά επίπεδα χρήσης και συμμετοχής του κοινού στα σύγχρονα ψηφιακά επικοινωνιακά μέσα, όπως οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κατέστησαν επιτακτική τη χάραξη νέων στρατηγικών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Non-Profit Organizations & Digital Marketing. Holistic Digital Approach of Organizations of the Regional Unit of Corinthia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-5-2023 Συγγραφέας: ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΚΙΤΖΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει και να παρουσιάσει τον ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Θα προσεγγιστεί ολιστικά η ψηφιακή παρουσία, οι ανάγκες και προτάσεις προς βελτίωση για τους 4 Οργανισμούς της ΠΕ Κορινθίας (Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου, Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας, Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κορί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural communication, regional museums and digital technology: Suggestions for the communication management of the Museum of Modern Greek Art in Rhodes [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ, ΠΟΛΥΞΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Με ποιους τρόπους μπορούν τα περιφερειακά μουσεία τεχνών να ανταποκριθούν στις νέες παγκόσμιες προκλήσεις και κοινωνικές ανάγκες για μάθηση και αναψυχή; Πώς αξιοποιούν τις νέες τάσεις στην πολιτιστική επικοινωνία και τα ψηφιακά μέσα; Πώς μπορούν να εμπνεύσουν τον επισκέπτη και να τον κάνουν συμμέτοχο στην αποστολή, τις αξίες και τις δράσεις τους; Ποιος είναι ο ρόλος τους στην περιφερειακή ανάπτυξη...