Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Google Docs
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Integrating Google Docs in Teaching Writing to Young Learners: A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΚΛΑΙΡΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation explores the effectiveness of Google Docs as a collaborative writing tool in order to engage learners in process writing through the teaching of four writing lessons. In particular, a case study was carried out in three English language schools with 48 participants of A2 level according to the Common European Framework (Council of Europe, 2001). The research examined the c...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using Google Docs to engage young learners in collaborative writing: a project-based case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Τσατζαλή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation explores the efficacy of Google Docs to engage a group of young EFL learners in collaborative writing, through a project-based approach of learning. Particularly, a small-scale case study is conducted in a Private English Language Institute, with young participants of A2 language level (Council of Europe, 2001), in order to examine the contribution of the aforementioned We...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Integrating Google Docs in the teaching of writing to enhance process writing and motivate students in Vocational School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Σφαιροπούλου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation is to investigate the way that information technology can be embedded in the process of teaching the writing skill within the context of the vocational high-school. The study aims at using Computer Assisted Language Learning in ways which can motivate particularly adolescent and adult students in learning the writing skill. Thus, it explores the educational ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Google Documents: A useful tool to develop collaborative writing by increasing students' creativity and motivation in an EFL Context. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΕΞΑΡΧΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): In the digital world we live in, where technological tools are constantly evolving, new frameworks for learning are built. Specifically, Computer Assisted Language Learning contexts are created that replace traditional language teaching and simultaneously bear fruitful results for learners. In these contexts, students have the opportunity to develop new skills (‘new literacies’) and gradually esta...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εξερευνώντας τα Google Docs ως ηλεκτρονικό συνεργατικό εργαλείο, στα όρια του ελληνικού πλαισίου διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, ως Ξένης Γλώσσας [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-05-2015 [2015-05-31]
ΤΣΩΛΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Based on the premise, that the power of Web 2.0 is to connect teachers, learners and resources, we set out to create and hopefully sustain a collaborative community of inquiry, aided by the new web tools (Google Docs – Google Sites) and the advantages they offer. Consequently, the educational proposal outlined here, is situated in the context of a community of learners, focused on a purposeful inq...