Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
English teaching
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
LMS learning Outcomes: A case study of Google Classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Παππά, Αποστολία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Education in all its levels and all its forms, such as education adult, university education, and lifelong learning, should be immediate, flexible, and responsive to its social stimuli and needs market. E-learning comes to fulfill this role and to provide the tools needed for the learning process to be effective and meet its objectives. Education providers, both public and private, should have the...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching English to students with refugee and migrant background and the improvement of teaching with the use of computers and mobile phones’ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
MAKROZACHOPOULOS, IOANNIS
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Refugee flows and movement has been increasing in a dramatic rate and this fact has led host countries to seek and found effective language teaching regulations and procedures. These procedures include the language teaching not only of the official language of each host country but the language teaching of English language as well. Similarly, to other linguistic setups, the inclusion of technologi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A contrastive analysis of two diverse approaches to teaching grammar to Young Learners: A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γιουβρή, Βαΐα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation is a case study of teaching grammar to young learners by means of the storytelling method. Since storytelling has been proposed in the literature as an alternative method for English language teaching, the current study will try to discover how effective the story-based grammar instruction can be in terms of students’ language performance and attitude towards their learning, and ...