Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Educational Leadership
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL LEADERSHIP WITH OCCUPATIONAL STRESS AND BURNOUT OF SECONDARY EDUCATION TEACHERS IN TIME OF THE ECONOMIC CRISIS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Τσιγάνης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι έννοιες του εργασιακού άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης απασχολούν ολοένα και περισσότερο τη διεθνή επιστημονική κοινότητα. Οι έρευνες που διεξάγονται έχουν ως στόχο να εντοπίσουν τους παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν τις δύο αυτές μεταβλητές. Ένας από αυτούς τους παράγοντες είναι και η εκπαιδευτική ηγεσία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις απόψεις και αντιλήψει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TEACHERS' JOB BURNOUT AND THE ROLE OF EDUCATIONAL LEADERSHIP [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Αλμπάνης, Ιωάννης-Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική εξουθένωση στον εκπαιδευτικό τομέα αποτελεί ένα φαινόμενο που απασχολεί την επιστημονική κοινότητα όλο και περισσότερο. Οι επιστήμονες διεξάγουν έρευνες, ώστε να αναγνωρίσουν ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν. Από την άλλη, η ηγεσία αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να διαθέτει ο κάθε διευθυντής. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επίπεδα της επαγγελματι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EDUCATIONAL LEADERSHIP AND LEARNING ORGANIZATION:EXPLORING THE RELATIONSHIP IN SCHOOL UNITS OF PRIMARY EDUCATION [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΑΣΗΜΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο οργανισμός μάθησης αποτελεί μία θεμελιώδη στρατηγική διεργασία για τη δημιουργία βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον. Η ηγεσία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στη διευκόλυνση μίας εκπαιδευτικής μονάδας να γίνει οργανισμός μάθησης. Οι οργανισμοί μάθησης απαιτούν ηγέτες που αμφισβητούν τις παρωχημένες αντιλήψεις, διαχειρίζονται τη βάση γνώσεων του οργανισμού και κάνουν τις απαιτούμ...