Κριτήρια αναζήτησης: Distance school learning
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Distance school learning Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The application of the flipped classroom in the Chemistry lesson in the High School during the pandemic period [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ροδίτη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας διενεργήθηκε έρευνα δράσης σε ένα γυμνάσιο του νομού Μαγνησίας, εφαρμόζοντας την μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Χημείας Γ Γυμνασίου. Η εργασία αυτή εκπονήθηκε την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού- covid19, όπου όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης ήρθαν αντιμέτωπες με την απαγόρευση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων λόγω του απαγορευτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The views of Secondary Education teachers of Attica Prefecture concerning the application of distance learning, during the period of covid-19 crisis (March-June 2020) [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Παναγιώτου, Ζωή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης τη χρονική περίοδο Μαρτίου- Ιουνίου 2020 και η αποτύπωση των εμπειριών τους. Η μέθοδος που αξιοποιήθηκε για τη συγκεκριμένη έρευνα είναι η ποιοτική ερευνητική προσέγγιση και ως μεθοδολογικό εργαλείο επιλέχθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη. Το δείγμα αποτέλεσαν 12 εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Massive Open Online Courses in High Schools of Greece. Opportunities and perspectives. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Παντίκ, Ηρώ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι δυνατότητες και οι προοπτικές της εισαγωγής και της χρήσης των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs) στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα στα Γενικά Λύκεια της Ελλάδας. Μελετήσαμε τα πιθανά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που μπορούν να παρουσιάσουν τα MOOCs μέσα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, για τους εκπαιδε...