Κριτήρια αναζήτησης: Digital media
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Digital media Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication strategy of the Piraeus Municipal Theater with the aim of strengthening relations with the local community and attracting a wider audience. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2023 Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΑΡΟΥΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Μέσα από την εκπόνηση της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η ανάδειξη του καθοριστικού ρόλου της επικοινωνιακής στρατηγικής για τη βιωσιμότητα, την προβολή και τη διάκριση των σύγχρονων πολιτιστικών οργανισμών. Σε μια εποχή σφοδρών μεταβολών, έντονης ρευστότητας, καταιγισμού μηνυμάτων και συνεχούς ανταγωνισμού, οι πολιτιστικοί οργανισμοί επιβάλλεται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να αξιοποιήσο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Investigation of educational needs of Primary education professionals in the use of Digital Media when exercising their teaching work" [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2022 [2022-09-16] Συγγραφέας: Κυριάκου, Γιαννούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη διερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με τη χρήση ψηφιακών μέσων στη διδακτική διαδικασία της Α/θμιας Εκπαίδευσης. Η χρήση των ψηφιακών μέσων σε διάφορες μορφές κυριαρχεί στην καθημερινότητα του κάθε σύγχρονου πολίτη. Διέπει κάθε είδους συναλλαγές, επαγγελματικές, οικονομικές και κοινωνικές. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν θα πρέπει να αγν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τα ψηφιακά μέσα ως εργαλείο μάρκετινγκ σε μικρές ανεξάρτητες ξενοδοχειακές μονάδες [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2017 [2017-09-03] Συγγραφέας: EVANGELOU, EVANGELOU Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The tourism industry is considered to be one of the most important sources of income for a country's GDP. One of the most important pillars of tourism is the hospitality industry consisting of small, family-owned companies with few or no employees and relatively small investment funds. The rapid development of technology and digital information created new opportunities and gave the ability to sm...