Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Corporate Social Responsibility (CSR)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ενίσχυση της Ανάκτησης Υπηρεσιών από τις Εταιρείες Αερομεταφορών. Ο Αντίκτυπος της Θεωρίας της Δικαιοσύνης και η Μετριαστική Επίδραση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
07-09-2024
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΡΕΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The COVID-19 pandemic posed an unprecedented crisis for the airline industry, reducing global air traffic by 98% in April 2020 compared to 2019. Airlines faced immense financial pressure, leading to widespread flight cancellations and the issuance of credit vouchers instead of refunds, contrary to European Union regulations. Despite a faster-than-expected recovery, airlines still struggle to meet ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of corporate social responsibility for supporting and funding of culture. The case of Piraeus Bank Group during the memorandum period. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Στεργίου, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεισφορά του πολιτισμού στην οικονομική ανάπτυξη και συνοχή της κοινωνίας, ειδικότερα στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, αποτελεί κοινή πεποίθηση ολοένα και περισσοτέρων επιχειρηματικών φορέων. Στην κατεύθυνση αυτή της στήριξης και της προσφοράς προς τον πολιτισμό πορεύονται αρκετές επιχειρήσεις μέσω της υιοθέτησης μιας συγκεκριμένης επιχειρηματικής πολιτικής, της Εταιρικής Κοινωνικής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Συγκριτική ανάλυση των πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελληνική Αγορά Τηλεπικοινωνιών [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Kontos, Vasileios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Social responsibility is the principle that companies as part of the society, they are
responsible for their actions towards it. Being socially responsible it means that the
organization must behave ethically and sensitive toward economic, cultural, social and
environmental issues. Thus, societal marketing refers to all the practices that organizations
employ to serve customers’ and organizati...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the relationship between CSR image and employee attitudes/behaviors: The case of the Greek Pharmaceutical industry. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
Mpalla, Katerina
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Over the last three decades a large number of studies has been conducted in order to investigate the effect of a company’s Corporate Social Responsibility (CSR) image on customers’ attitudes/behaviors and financial performance, whereas research concentrated on understanding the influence of a company’s CSR effort on the attitudes/behaviors of its internal stakeholders (managers and employees) is r...
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΚΟΤΣΙΩΝΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (EKE) ως παράγοντα υπεραξίας, αφενός μεν για την επιχείρηση, αφετέρου δε για την κοινωνία και το περιβάλλον. Σκοπός της μελέτης ήταν να εντοπιστούν τα χαρακτηριστικά άσκησης ΕΚΕ στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αναλυτικότερα οι βασικοί στόχοι της μελέτης αυτής ήταν να ερευνηθούν και να βαθμολογηθούν οι αντιλήψεις των στελεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measuring Corporate Social Responsibility performance in non-profit utilities from the consumers’ perspective: The case of a Municipal Enterprise for Water Supply and Sewerage [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2016 [2016-09]
ΜΥΛΩΝΑ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This dissertation focuses on customers’ perception of Corporate Social Responsibility (CSR) practices and gives us information regarding tendencies of CSR from customers’ attitude and the degree to which non-profit utilities apply CSR practices. For the aim of this study, 241 customers of the Municipal Enterprise for Water Supply and Sewerage of Argos – Mycenae (DEYAARM) were surveyed so as to rea...