Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συμμετοχικός σχεδιασμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Child and urban environment. Designing outdoor spaces for children. The case of the Municipality of Neapolis-Sykies of Thessaloniki. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Σιαμάτρα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Πόλεων και Κτιρίων (ΠΣΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της σωματικής και διανοητικής ανάπτυξης του παιδιού. Το παιχνίδι των παιδιών στην ύπαιθρο και η επαφή με τη φύση συμβάλλει στη νοητική, κινητική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του.
Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται μειωμένη επαφή του παιδιού με τη φύση που οφείλεται στο ολοένα και πιο περιοριστικό περιβάλλον για το παιδί που δημιουργούν οι σύγχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Enhancing the experience in urban space by lighting: Lighting installation in the Refugee Settlement of Gythio. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Κουρκούλη, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο άνθρωπος δεν βιώνει τίποτα από μόνο του, αλλά ως αποτέλεσμα της σχέσης του με το περιβάλλον του, τις ακολουθίες των γεγονότων που οδηγούν σε αυτό, τη μνήμη των εμπειριών του παρελθόντος. Η αίσθηση και η μνήμη συνδιαμορφώνουν την εμπειρία που αποκτά.
H συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνά πώς ο κατάλληλος φωτισμός μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία της πόλης. Επικεντρώνεται στην αντίληψη του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Young children as co-researchers and co-creators of their classroom environment, through the Mosaic approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΦΙΩΤΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη σημασία της ενεργής εμπλοκής των μικρών παιδιών στη διαμόρφωση του χώρου της τάξης τους. Αποτελεί ένα παράδειγμα εφαρμογής της προσέγγισης του «Μωσαϊκού», επισημαίνοντας επίσης, την αξία της. Μιας προσέγγισης που ομοιάζει με έρευνα δράσης και εμπλέκει ενεργά το παιδί, καθώς το αντιμετωπίζει ως ειδικός της ζωής του. Είναι κατάλληλη για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας...