Κριτήρια αναζήτησης: προφορική δεξιότητα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προφορική δεξιότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Können neurodidaktische Grundlagen und IKT-Technologien den DaF-Unterricht für Kinder optimieren? Anwendung einer exemplarischen Unterrichtseinheit [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το ερώτημα, κατά πόσο το μάθημα γερμανικών για μαθητές δημοτικού μπορεί να βελτιστοποιηθεί με την εφαρμογή αρχών της Νευροδιδακτικής και την προσθήκη τεχνολογικών μέσων. Σκοπός της εργασίας είναι να διαπιστωθεί σε τι βαθμό οι αρχές της Νευροδιδακτικής και τα καινούργια τεχνολογικά μέσα μπορούν να εμπλουτίσουν και να βελτιώσουν το μάθημα των γερμανικών. Σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Effects of Authentic audio-visual material on EFL student Oral Proficiency [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Παπουλίδου, Αφροδίτη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The aim of the current study is to explore the influence of authentic materials on the oral proficiency of Greek EFL primary school learners. It also intends to investigate students' attitude towards their oral dexterity and assume whether students can grasp authentic language features such as connected speech or word stretch. The research of the study was conducted during the second semester of 2...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Podcasting in the English Foreign Language Teaching to Improve Upper-intermediate Level Learners’ Listening and Speaking Skill [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Κομνηνού, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Technology, Web 2.0 tools and its associated applications (wikis, blogs, podcasts, etc.) signal changes in the foreign language learning landscape. Podcasting, a relatively recent technological tool, is increasingly being exploited in higher education, but there is still little research into its implementation in lower level teaching contexts. This dissertation aims at exploring how podcasting can...