Κριτήρια αναζήτησης: προσδοκίες εκπαιδευτικών
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προσδοκίες εκπαιδευτικών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of Primary Education teachers on the relationship between social inequality and school performance [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Αρβανίτη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η συγκεκριμένη έρευνα αποσκοπεί στην διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της πόλεως Ρόδου ως προς την σχέση της κοινωνικής ανισότητας και της σχολικής επίδοσης. Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε μέσω θεωριών όπως της κοινωνικοοικονομικής καταγωγής, του πολιτισμικού κεφαλαίου, του γλωσσικού κώδικα, αλλά και των προσδοκιών και του φαινομένου της κοινωνικής α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social origin and educational process. Teachers’ contribution overcoming the social injustice and achieving school success of underprivileged children. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Τζερικτίδου, Χαρίκλεια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αν και βάσει συντάγματος στη χώρα μας προβλέπεται παροχή δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης και ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών, στην πράξη, η ισότιμη αντιμετώπιση κοινωνικά άνισων μαθητών θέτει υπό αμφισβήτηση τον αξιοκρατικό και δημοκρατικό χαρακτήρα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Το σχολείο ασκεί κοινωνική επιλογή και αναπαράγει τις κοινωνικές ανισότητες. Μέσα σε αυτό το περιοριστικό πλαίσιο ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Parental involvement in the European School of Luxembourg II: The perspective of primary and secondary teachers " [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Ψυχογιού, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις πρακτικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί του Ευρωπαϊκού σχολείου Λουξεμβούργου ΙΙ όσο αναφορά στη γονεϊκή συμμετοχή. Το Ευρωπαϊκό σχολείο είναι μια διαπολιτισμική σχολική μονάδα που παρουσιάζει ιδιαιτερότητες ως προς τη σύστασή της, καθώς αποτελείται από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές από διαφορετικές χώρες καταγωγής, με διαφορε...