Κριτήρια αναζήτησης: καταναλωτική συμπεριφορά
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: καταναλωτική συμπεριφορά Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Glamping as a new form of alternative tourism. Motivations, expectations and growth prospects» [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-5-2023 Συγγραφέας: ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά το Glamping και εξετάζει τις προοπτικές ανάπτυξής του στην Ελληνική αγορά , μέσω της διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας με τη χρήση συνεντεύξεων και ερωτηματολογίου. Στην αρχή γίνεται μια αναφορά στην έννοια του τουρισμού και του εναλλακτικού τουρισμού, παρουσιάζοντας κάποιες ενδεικτικές μορφές για την κατανόηση του όρου. Αναλύοντας το προφίλ και τα κίνητρα του ενα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Impact of COVID-19 on Consumer Behaviour and Buying Habits in the Retail Sector of the Greek Market [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Δουλγκερίδης, Νικόλαος-Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The Corona Virus (COVID-19) pandemic outbreak has compelled local governments to take drastic steps to prevent the virus from spreading among the population. The most major measures enacted and impacted the way people live and businesses operate were social distancing and limitations in the movement of the citizens. People are more worried about their health and the health of their relatives in th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Electronic transactions in pandemic era. Impact of covid restrictive measures in consumption behavior in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Κορτσιμελίδου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Worldwide Pandemic and covid era that has started in Greece from March 20, impacted Greek consumer audience in a variety of ways. Consumers have undergone fundamental changes in their economic behavior, through a tough period of restrictive measures. Social distancing and possibly financial difficulties. Many restrictive measures have been imposed, forcing consumers into maintaining...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on consumer behavior and travel choices of the Generation Y [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΚΑΣΣΙΝΑ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογική ανάπτυξη η οποία πραγματοποιήθηκε στα τέλη του εικοστού και στον εικοστό πρώτο αιώνα προσδιόρισε τις δυνατότητες επικοινωνίας. Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο είχε ως αποτέλεσμα την ταχεία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα κοινωνικά μέσα έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εκφράζονται και ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors affecting the adoption of mobile banking services by consumers [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Κριμήτσος, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η εξέταση και η ανάλυση των παραγόντων υιοθέτησης των υπηρεσιών της τραπεζικής μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile banking) από τους πελάτες των ελληνικών τραπεζών. Η μεθοδολογία της έρευνας είναι ποσοτική ανάλυση με συλλογή πρωτογενών δεδομένων με τη διανομή ερωτηματολογίων σε δείγμα 122 ατόμων, πελατών ελληνικών τραπεζών είτε με φυσικό τρόπο είτε ηλεκτρονικά (μέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the effect of Ethnocentrism on consumers’ behaviour: The case of the Greek brewing industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Papadopoulou, Symela Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present study is to investigate and analyze the existence of ethnocentric tendencies in Greek consumers’ behaviour and the extent to which they influence their purchase intention towards domestic products. In order to accomplish the measurement of consumer ethnocentrism, the new scale, namely CEESCALE, was used and validated. The product- base of the study is beer. Another ai...