Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ιστοσελίδα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
QUALITY IN E-COMMERCE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΟΥ, ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με την ποιότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα ερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που καθιστούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του όπως και τα είδη που υπάρχουν σήμερα. Έπειτα γίνεται μια καταγραφή των πλεονεκτημάτων και τον μειονεκτημάτων του ηλεκτρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Website construction for the Philatelic & Postal Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Δημητροκάλλης, Σταμάτης
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται με απλό και κατανοητό τρόπο η διαδικασία που απαιτείται για την κατασκευή μίας ιστοσελίδας για το Φιλοτελικό & Ταχυδρομικό Μουσείο. Η διαδικασία για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας ξεκινάει από την έρευνα άλλων ιστότοπων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, με παρόμοια θεματολογία, ώστε να πάρουμε ιδέες, σχετι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of new technologies and social media to the development, promotion and survival of museums. Communications strategy in Czech museums: the case of the Technological Museum in Brno. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τσιάμη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media - SoMe) είναι ένα σημαντικό όπλο στην «φαρέτρα» των πολιτιστικών οργανισμών, ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους για την καλύτερη επιβίωσή τους. Στην Τσεχία, η χρήση τους είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, με τα Μουσεία, όπως και αρκετές άλλες πολιτιστικές μονάδες, να εστιάζουν σε αυτή για την προώθηση του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management and strategic communication in museums: The case of the Roma Basketry Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Χριστακοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται και αναλύεται η σημασία της στρατηγικής επικοινωνίας στα μουσεία. Συγκεκριμένα, μέσα από το παράδειγμα της διερεύνησης της επικοινωνιακής στρατηγικής του Μουσείου Καλαθοπλεκτικής των Ρωμά, η εργασία έχει ως σκοπό: α) να καταγράψει την αποστολή και τους στόχους του Μουσείου, τα μέσα και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τ...