Κριτήρια αναζήτησης: ιστοσελίδα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ιστοσελίδα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: QUALITY IN E-COMMERCE [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΟΥ, ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με την ποιότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα ερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που καθιστούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του όπως και τα είδη που υπάρχουν σήμερα. Έπειτα γίνεται μια καταγραφή των πλεονεκτημάτων και τον μειονεκτημάτων του ηλεκτρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Website construction for the Philatelic & Postal Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Δημητροκάλλης, Σταμάτης Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται με απλό και κατανοητό τρόπο η διαδικασία που απαιτείται για την κατασκευή μίας ιστοσελίδας για το Φιλοτελικό & Ταχυδρομικό Μουσείο. Η διαδικασία για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας ξεκινάει από την έρευνα άλλων ιστότοπων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, με παρόμοια θεματολογία, ώστε να πάρουμε ιδέες, σχετι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of new technologies and social media to the development, promotion and survival of museums. Communications strategy in Czech museums: the case of the Technological Museum in Brno. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τσιάμη, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media - SoMe) είναι ένα σημαντικό όπλο στην «φαρέτρα» των πολιτιστικών οργανισμών, ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους για την καλύτερη επιβίωσή τους. Στην Τσεχία, η χρήση τους είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, με τα Μουσεία, όπως και αρκετές άλλες πολιτιστικές μονάδες, να εστιάζουν σε αυτή για την προώθηση του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management and strategic communication in museums: The case of the Roma Basketry Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Χριστακοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται και αναλύεται η σημασία της στρατηγικής επικοινωνίας στα μουσεία. Συγκεκριμένα, μέσα από το παράδειγμα της διερεύνησης της επικοινωνιακής στρατηγικής του Μουσείου Καλαθοπλεκτικής των Ρωμά, η εργασία έχει ως σκοπό: α) να καταγράψει την αποστολή και τους στόχους του Μουσείου, τα μέσα και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τ...