Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ικανοποίηση καταναλωτών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Measurement and evaluation of consumer satisfaction using questionnaires for a new recyclable and edible paper and packaging film from silverskin coffee according to the ISO 9001:2015 standard and comparison with the SERVQUAL model [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χατζηευφραιμίδης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Τη σήμερον ημέρα υπάρχει μεγάλη πολιτική και κοινωνική πίεση, ώστε να μειωθεί η ρύπανση που προκύπτει από βιομηχανικές δραστηριότητες. Ένα προϊόν που παράγει μεγάλη ποσότητα αποβλήτων και το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε αξιοποιήσιμο παραπροϊόν είναι ο καφές. Γι' αυτό τον λόγο είναι απαραίτητο να επικεντρωθούμε στην εκμετάλλευση και αξιοποίηση των παραπροϊόντων του, προσθέτοντας αξία σε αυτά τα αχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A survey for overall experience and mobile communications market sharing in Greek youth population. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Παπαδήμα, Ευθυμία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to assess and study customer experience and the market sharing of Greek mobile communication companies in Greek youth population. This is achieved through a detailed survey among young people. In this thesis, we provide various definitions of customer loyalty,and we present some of its main determinants. Moreover, we present some recent studies regarding custome...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΠΑΝΤΑΖΗ, ΟΥΡΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον, ο διαμοιρασμός αφορά τη θεμελιώδη και ουσιαστική δραστηριότητα της συμμετοχής σε ιστότοπους Web 2.0 και τα κοινωνικά δίκτυα. Το Διαδίκτυο έχει οδηγήσει σε ένα εκρηκτικό φάσμα της οικονομίας διαμοιρασμού και προσφέρει μια σειρά από νέες ευκαιρίες για κοινή χρήση σε κάθε επίπεδο. Πρόσφατα, οι συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών έχουν οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα ως...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Insured Satisfaction from the Quality of Provided Service of EOPYY in the Prefecture of Drama and Proposals for Improvement [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2017 [2017-09-16]
ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ, ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Ο τομέας υπηρεσιών υγείας θεωρείται ως ένας από τους πιο σύνθετους τομείς μίας σύγχρονης και οργανωμένης κοινωνίας. Η ανάπτυξη του επηρεάστηκε από πολλούς παράγοντες όπως η επιστήμη και η οικονομία και σήμερα θεωρείται συνταγματικό δικαίωμα όλων των πολιτών, η ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Το αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ από την ποιότητ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The quality of services in Telecommunications. The case of Vodafone [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Κοσμερίδη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Achieving and retaining a dominant position in the sector of the telecommunications, is a major challenge, due to the increasing competition that exists. Consumer satisfaction is a necessary ingredient for the long-term success of the business. Εach business should identify customers' consumption / purchasing habits so as to satisfy them. In order to ensure consumer satisfaction, each company shou...