Κριτήρια αναζήτησης: θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Differentiated Instruction through the use of Educational Technology: Examining its implementation and its effectiveness in the EFL classroom. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: KELAIDONI, EFSTRATIA-RAFAILIA Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Differentiated instruction is an approach that takes into consideration the different needs students may have. It is realised through the employment of different strategies and activities in order to cater for the needs of every student and make learning accessible to everyone; struggling advanced and proficient students. The purpose of this study was the creation of different lesson plans...