Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Differentiated Instruction through the use of Educational Technology: Examining its implementation and its effectiveness in the EFL classroom. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
KELAIDONI, EFSTRATIA-RAFAILIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Differentiated instruction is an approach that takes into consideration the different needs students may
have. It is realised through the employment of different strategies and activities in order to cater for the
needs of every student and make learning accessible to everyone; struggling advanced and proficient
students.
The purpose of this study was the creation of different lesson plans...