Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επαγγελματική ανάπτυξη και professional development
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of mentor in the teachers professional development and the necessity of applying the institution to the Greek educational system [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χαρίση, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα της εκπαίδευσης συνδέεται άρρηκτα με τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Ο θεσμός του μέντορα αναγνωρίζεται διεθνώς ως πρακτική επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, όπου ο ένας μαθαίνει από τον άλλον μέσω της αλληλεπίδρασης κατά την άσκηση του επαγγέλματός τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης σχετικά ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Formal and non- formal education: the importance in professional development of educators [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Πρεκατέ, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του εκπαιδευτικού μεταβάλλεται συνεχώς εξαιτίας των αυξημένων απαιτήσεων της σύγχρονης κοινωνίας και η συνεχής εκπαίδευσή του, τυπική και άτυπη μάθηση, γίνεται επιτακτική ανάγκη για να βελτιωθεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο σχολείο αλλά και για την προσωπική επαγγελματική του ανάπτυξη (Πασιάς, 2011). Οι τίτλοι σπουδών είναι απαραίτητοι για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The professional development as an antidote to the management of school bullying: the views of Secondary school teachers of Viotia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΚΟΡΟΓΙΑΝΝΟΥ, ΖΑΦΕΙΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το σύγχρονο σχολείο καλείται από τη μία να πετύχει το στόχο της αύξησης των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων και από την άλλη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που καθημερινά ανακύπτουν και απειλούν την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία του. Μία τέτοια πρόκληση είναι και η σχολική βία που αποτελεί σήμερα πραγματικότητα και απαιτεί στοχευμένους χειρισμούς για την ορθή διαχείριση και αντιμετώπισή της. Οι ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The attitudes and perceptions of the secondary education teachers and being looked through for a internal evaluation in what way it affects their career and educational work. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Κοσμάς, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα ζητήματα, που απασχολούν διαχρονικά την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα είναι ο προβληματισμός, για το κατά πόσο μπορεί να εφαρμόζεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και εν γένει του εκπαιδευτικού έργου, με ποια μορφή, από ποιόν να πραγματοποιείται, τι σκοποί και στόχοι να τίθενται, είτε βραχυπρόθεσμα, είτε μακροπρόθεσμα, ποιες αντιδράσεις προκαλούνται στο εσωτερ...