Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εκτεταμένη ανάγνωση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Beyond Homework: The Creation of the ABSORB Application and Its Role in Second/Foreign Language Acquisition [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-07-2025
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΠΡΟΚΟΠΙΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες: μέθοδοι, εργαλεία, πρακτικές (ΨΑΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή ABSORB (Απόκτηση Πέρααπό Πλαίσια Περιορισμένης Συμπεριφοράς) και τη θεωρητική της θεμελίωση. Πρόκειται για μία εναλλακτική ψηφιακή εφαρμογή για τη γλωσσική εκπαίδευση δεύτερης/ξένης γλώσσας, η οποία σχεδιάστηκε ώστε να υποστηρίξει την επίλυση κοινών εκπαιδευτικών εμποδίων, όπως την έλλειψη παρακίνησης ή αυτόνομης ενασχόλησης με τη γλώσσα στόχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mapping the “book culture” landscape in Greek state secondary education: EFL teachers’ cognitions about Extensive Reading [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γιαννολοπούλου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The reading phenomenon is situated at the heart of both school-related and lifelong book cultures. The present survey aims at providing a literature-informed imprint of EFL teachers’ cognitions about L2 reading in Greek state secondary education, with a special reference to Extensive Reading practices, benefits and constraints. Though quantitative at its core, it is structured on a combinatory ins...