Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ανάγνωση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The texts as a mean of communication in museum exhibitions and their general contribution to the create of a museum exhibition. The temporary exhibition of NAM “Glorious Victories. Between Myth and History”. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Λάσσου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στα κείμενα του μουσειακού περιβάλλοντος και στη συμβολή τους στην επικοινωνία και μετάδοση του μηνύματος των εκθέσεων. Στο πρώτο μέρος πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση των κειμένων ως συστατικών της έκθεσης βάση της εικόνας και της γλώσσας τους, καθώς επίσης εξετάζεται κι η αναγνωστική συμπεριφορά των επισκεπτών των μουσείων. Στο δεύτερο μέρος αξιολογούντ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Utilizing the internet based educational technique called WebQuests in language teaching. Teacher’s attitudes, views and applications [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Κλέτσα, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εμπειρική έρευνα μελέτησε τις απόψεις των εκπαιδευτικών γλωσσικών μαθημάτων για τη μέθοδο των ιστοεξερευνήσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία και δη στη γλωσσική διδασκαλία (οφέλη-δυσκολίες). Επίσης, ανιχνεύθηκε ο βαθμός εξοικείωσης των εκπαιδευτικών με τις ΤΠΕ και τις ιστοεξερευνήσεις, καθώς και οι πιθανές συσχετίσεις ανάμεσα στο προφίλ των εκπαιδευτικών και των αντιλήψεών τους για την αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching and learning of written language in a heterogeneous linguistic-cultural student population of the 10th grade and in the context of Modern Greek Language and Literature [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Γαϊτάνη, Μαριάνθη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση της διδασκαλίας μέσω ανάγνωσης κειμένων στη βελτίωση του γραπτού λόγου μαθητών/-τριών Β΄ Τάξης Γενικού Λυκείου στην Ελλάδα. Στην έρευνα συμμετείχαν 15 μαθητές/-τριες. Εργαλεία συλλογής δεδομένων αποτέλεσαν τα τρία κείμενα που έγραψε κάθε μαθητής/-τρια ατομικά, δηλαδή το αρχικό κείμενο, ένα κείμενο μετά την πρώτη διδακτική ...