Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ψηφιακές Τεχνολογίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Enhancing customer loyalty with the help of digital technologies: A quantitative study in cultural organizations in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-5-2023
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει κάνει την έρευνα μάλλον κρίσιμη, προκειμένου να διερευνηθεί εάν και πως οι Νέες Τεχνολογίες και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα μπορούσαν να επηρεάσουν θετικά την πελατειακή πιστότητα και κατ’ επέκταση την οικονομική ενίσχυση στο πλαίσιο των πολιτιστικών οργανισμών. Με την πανδημία Covid–19 και ένα εκτεταμένο lockdown κατά το οποίο ο πολιτισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Text composition supported by digital environments (polls)» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-02-2023
ΜΑΡΙΑ ΜΑΥΡΟΜΑΝΩΛΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Αξιοποίηση ψηφιακών περιβαλλόντων (δημοσκοπήσεων) στην παραγωγή γραπτού λόγου στο μάθημα των Νέων Ελληνικών της Β΄ ΕΠΑ.Λ. με κύριους στόχους τη βελτίωση και την ενίσχυση της παραγωγής του γραπτού λόγου των μαθητών και των μαθητριών, καθώς και την εμπλοκή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Policy Strategy and New Technologies. Following: New Sparta Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μιχαλακάκη - Ξυπολιτάκου, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία σκοπός είναι η μελέτη της στρατηγικής επικοινωνιακής πολιτικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ από τα μουσεία με χρήση των νέων ψηφιακών μέσων,
ιδιαίτερα στα μουσεία της περιφέρειας με τους περιορισμένους κρατικούς οικονομικούς πόρους.
Μελέτη των μεθόδων εφαρμογής επικοινωνιακής στρατηγικής από τα μουσεία στη σύνδεσή τους με το κοινό τόσο σε εσωτερικό όσο και σε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Οι ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία των Πολιτισμικών Οργανισμών. Κινητήρια δύναμη, προοπτικές και αναδυόμενες πτυχές μιας νέας πραγματικότητας. Μελέτη της χρήσης και της συμβολής των νέων ψηφιακών τεχνολογιών στη διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Κέντρου Διαφύλαξης Αγιορείτικης Κληρονομίας (Κε.Δ.Α.Κ.) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σε μια εποχή κατά την οποία η πολιτιστική ανάπτυξη θεωρείται αναγκαία, η στρατηγική και επικοινωνιακή πολιτική των πολιτισμικών οργανισμών προσπαθεί να βρει και να υιοθετήσει νέους τρόπους και τακτικές που θα οδηγήσουν στη βιωσιμότητά τους και θα συμβάλλουν στην προώθηση και ανάδειξη του πολιτιστικού αγαθού που διαθέτουν αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Η χρήση των ψηφιακών τεχνολογ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Capture of the digital image of New Acropolis Museum. Comparison with the Archaeoloical Museum based on the model of Lopatovska (2015) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Πολίτη, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία έγινε η συγκριτική ανάλυση δύο μουσείων - το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης και το Αρχαιολογικό Μουσείο, με το μοντέλο της Lopatovska (2015:195-7) που διερευνά, το πώς ανταποκρίνεται το κοινό στο περιεχόμενο και την κατασκευή - οργάνωση, της ψηφιακής εικόνας που έχει ένα μουσείο. Η έρευνα έγινε με την παρατήρηση σε ότι αφορά την ψηφιακή λειτουργία τους ότι και τα δύο μουσεία έχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication practices and actions of University Museums.The comparative study of the two Medical School Museums in Copenhagen and Crete [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Διαμάντη, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ρόλο των πανεπιστημιακών μουσείων σε σχέση με τις επικοινωνιακές πρακτικές και τις δράσεις τους. Με τη συγκριτική μελέτη του Μουσείου Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης και του Μουσείου Ιατρικής του Πανεπιστημίου Κρήτης επιχειρείται να παρουσιαστούν τα επικοινωνιακά μέσα και οι δράσεις που ακολουθούν τα δύο αυτά Μουσεία για να επικοινωνήσουν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Museum as a means of Public History. Museum applications of historic sources and evidence in digital form. The case of the Fοlklife and Ethnological Museum of Macedonia-Thrace. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-07-2019 [2019-07-27]
Ψαρράς, Βαγγέλης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί η λειτουργία του Μουσείου ως φορέα Δημόσιας Ιστορίας και η επίδραση της χρήσης των νέων ψηφιακών τεχνολογιών στις βασικές του λειτουργίες. Το Μουσείο, εξετάζεται ως θεσμός ο οποίος με τη λειτουργία του αποτελεί σύνδεσμο μεταξύ ακαδημαϊκής ιστορίας και κοινού και τόπο συγκρότησης και μετάδοσης ερμηνειών και νοημάτων σχετικά με το παρελθόν. Ως φορέας δηλαδή ιστορίας ...