Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the overall satisfaction of tourists regarding the tourist product of the island of Paros and the development of a Strategic Marketing Plan." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Σκιαδοπούλου, Θηρεσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την αξιολόγηση της ικανοποίησης των τουριστών από τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρονται στο νησί της Πάρου και γίνεται προσπάθεια εκπόνησης ενός μονοετούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να ερευνήσει την ικανοποίηση των τουριστών από το συνολικό πακέτο τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει η Πάρος και να προτείνει έ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of terrorism on tourism. The case of Istanbul and how it is treated through the Tourism Marketing tools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Τσιγάρα, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τρομοκρατία παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια, σε ολόκληρο τον κόσμο με δυσμενείς επιπτώσεις τόσο σε υλικά αγαθά όσο και σε ανθρώπινες απώλειες. Η Κωνσταντινούπολη είναι μια πόλη, που λόγω της γεωγραφικής της θέσης, έχει γίνει στόχος τρομοκρατικών επιθέσεων πολλές φορές. Στην παρούσα μελέτη, γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης των βασικών χαρακτηριστικών της τρομοκρατίας αφενός στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"STRATEGIC MARKETING PLAN IF THE HOTEL BLUE SEA BEACH RESORT IN RHODES" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Δημόκα, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το ξενοδοχείο Blue Sea Beach Resort, είναι ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων που βρίσκεται στο κοσμοπολίτικο θέρετρο του Φαληρακίου στη Ρόδο. Η πορεία του ξενοδοχείου μέχρι σήμερα είναι πάρα πολύ καλή όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα αλλά και γενικότερα από την ικανοποίηση που λαμβάνουν οι πελάτες από το ξενοδοχείο.
Στα πλαίσια εκσυγχρονισμού και βελτίωσης των υπηρεσιών που παρέχονται προς τους πελά...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Βλαχοδήμου, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί μία οικονομική δραστηριότητα η οποία επιφέρει σημαντικές επιδράσεις σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Ιδιαίτερα στη χώρα μας, ο τουρισμός αποτελεί μια πολύ σημαντική πηγή εσόδων τόσο για τον ιδιωτικό όσο και τον δημόσιο τομέα, και ειδικά για τον ιδιωτικό τομέα αποτελεί μοναδική πηγή σε ορισμένης περιοχές. Μέχρι πρότινος, το πρότυπο της τουριστικής ανάπτυξης που επικρατούσε ...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Καραγιαννιδου, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί ένα φαινόμενο το οποίο έχει κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις για κάθε χώρα. Στην Ελλάδα, χρόνο με το χρόνο ο τουρισμός αναπτύσσεται όλο και με πιο γρήγορους ρυθμούς, ενώ για τη χώρα, ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους οικονομικής δραστηριότητας αφού συμβάλλει καθοριστικά στο ΑΕΠ της χώρας.
Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα, επηρέασε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research into the prospects of sustainable development of Karpenissi Municipality via marketing proposals concerning the enrichment of the touristic product of the destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσολακίδου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διερευνήσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης για τον Δήμο Καρπενησίου μέσω προτάσεων μάρκετινγκ εμπλουτισμού του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος. Γενικά, στις μέρες μας παρατηρείται ένας έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών που προσφέρουν ομοειδή προϊόντα. Γι’ αυτό τον λόγο, κρίνεται απαραίτητη η κατάστρωση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan: Municipality of Lesvos case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΚΑΡΑΛΗ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ένα κατάλληλο σχέδιο μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικό για κάθε τουριστικό προορισμό που σαν μέλημα του είναι η τουριστική ανάπτυξη. Ένας τέτοιος προορισμός είναι και η νήσος Λέσβος που θα μας απασχολήσει σε αυτήν την διπλωματική εργασία. Ο νομός αυτός αν και είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες νομούς την χώρας μας, δυστυχώς με τις διάφορες συγκυρίες που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια δυσκολεύετ...
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την τοπική οικονομική ανάπτυξη και ευημερία και συνεπώς η υιοθέτηση των κατάλληλων πολιτικών και η εφαρμογή σχεδίων τουριστικού μάρκετινγκ, που θα καταστήσουν την τουριστική αγορά περισσότερο ανταγωνιστική, έχει μετατραπεί σε αναγκαία προϋπόθεση για την μακροπρόθεσμη σταθερότητα της τουριστικής ανάπτυξης.
Ο Δήμος Βόλου, ...
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο οινοτουρισμός ή οινικός τουρισμός, αφορά ταξίδι με βασικό κίνητρο την επίσκεψη σε αμπελώνες και οινοποιεία με σκοπό τη δοκιμή, κατανάλωση ή αγορά κρασιού από τον τόπο παραγωγής του και δευτερευόντως τη συμμετοχή στη συγκομιδή των σταφυλιών. Οι επισκέπτες μαθαίνουν συνήθως την ιστορία του οινοποιείου, βλέπουν πως φτιάχνεται το κρασί και στη συνέχεια δοκιμάζουν τα κρασιά. Σε ορισμένες περιοχές, δι...
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας. Η συνεισφορά του τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο, όπου η χώρα μας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2008 σε παγκόσμιο επίπεδο και που δυστυχώς εξακολουθεί να ταλαιπωρεί μέχρι σήμερα. Ο τουρισμός αποτελεί ένα τομέα που με την κατάλληλη οργάν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of local authorities in the promotion of special alternative forms of tourism and in destination branding. Case study: Municipality of Nea Propontida, Chalkidiki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κούρταλη, Φανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα πολυσύνθετο, οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο, η ανάπτυξη του οποίου επηρεάζει το σύνολο σχεδόν της εθνικής, περιφερειακής και τοπικής οικονομίας κυρίως στους τόπους υποδοχής τουριστών. Όταν ο τουρισμός δεν αναπτύσσεται ισόρροπα και αρμονικά με τους άλλους τομείς οικονομικής δραστηριότητας, υπάρχουν συγκρούσεις συμφερόντων και προτεραιοτήτων και εμφανίζονται προβλήματα π...
Ημερομηνία:
9-2005 [2005]
Σαμόλης, Αιμίλιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον, που όλο και περισσότερα κράτη υιοθετούν τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς, σε συνδυασµό και µε τις ραγδαίες εξελίξεις στην πληροφορική, τις µεταφορές και την τεχνολογία, η οικονοµική ανάπτυξη και επιβίωση ενός τουριστικού προορισµού, προϋποθέτει άριστη γνώση των κανόνων της αγοράς και την εφαρµογή σύγχρονων επιστηµών, όπως την εφαρµογή τουριστικού µάρκετινγ...