Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Plan: the case of Prefecture of Preveza [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κωλέτση, Αμαλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο Νομός Πρέβεζας παρουσιάζει διαρκή τουριστική ανάπτυξη τα τελευταία έτη με αρκετά μεγάλη αύξηση των τουριστών που την επισκέπτονται. Παρά ταύτα, υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια βελτίωσης τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή ολοκληρωμένων τουριστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την συλλογή πληροφοριών που θα οδηγήσουν στον σχηματισμ...
Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Βογιατζόγλου, Αριστοτέλης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας ορίζεται ως ένα πολυσύνθετο και αυτοδύναμο φαινόμενο που διαμορφώνεται μέσα από πολύπλοκες και ετερογενείς διαδικασίες που έχουν τελικό σκοπό την κάλυψη των τουριστικών καταναλωτικών αναγκών. Επομένως ο τουρισμός αποτελεί ένα δυναμικό πεδίο οικονομικής δραστηριότητας που η σημασία του έχει επισημανθεί και αναγνωρισθεί διεθνώς τόσο στις αναπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμεν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourist Marketing Plan of Sifnos Island [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Ζαμπέλης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελείται από πολυσύνθετες και ετερογενείς παραγόμενες υπηρεσίες που προορίζονται για την κάλυψη του ευρέως φάσματος καταναλωτικών τουριστικών αναγκών. Το τουριστικό μάρκετινγκ θεωρείται απαραίτητο εργαλείο για την ορθολογική και τεκμηριωμένη προβολή των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών ενός προορισμού. Τα διαφορετικά τουριστικά χαρακτηριστικά της προσφοράς ερευνώνται με ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creating a strategic marketing plan for the development and promotion of alternative types of tourism, and mainly of the religious tourism, through the cooperation of 1rst and 2nd degree of local government: the case of the municipality of Kalampaka and the wider region of Meteora [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-05-2017 [2017-05-06] Συγγραφέας: ΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η υπερπροσφορά τουριστικών προορισμών, ο συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός, οι μεταβολές στις προτιμήσεις των τουριστών και η πολύπλοκη αγορά του τουριστικού προϊόντος καθιστούν αναγκαία την εφαρμογή του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα. Η εφαρμογή του τουριστικού μάρκετινγκ αποτελεί ένα πολύ βασικό και κρίσιμο εργαλείο ώστε να επιτευχθεί μια αποτελεσματική τουριστική ανάπτυξη σε έναν τουριστικό πρ...