Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
PREPARATION OF A MARKETING STRATEGY PLAN FOR IMPROVEMENT AND FURTHER DEVELOPMENT OF TOURISM PRODUCT FOR LASSITHI CRETE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το Λασίθι ως τουριστικός προορισμός είχε γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη από την δεκαετία του
1980 και χαρακτηρίζεται από υψηλή επισκεψιμότητα κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς
μήνες. Εντούτοις, η ποιότητα του τουριστικού προϊόντος διακρίνεται από τεράστια
ανομοιογένεια (υπερπολυτελή καταλύματα ή κάτω του μετρίου ενοικιαζόμενα δωμάτια).
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα ε...
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή μας ο τομέας του τουρισμού είναι αναπτυσσόμενος σε παγκόσμια κλίμακα, γεγονός που αυξάνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των τουριστικών προορισμών. Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται στην εξέλιξη και αύξηση της προσφοράς, στη δημιουργία δηλαδή καινούργιων προορισμών, στην ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών πληροφορικής καθώς και στο ότι η παγκόσμια οικονομική κρίση συνέβαλε στην κατεύθυνση αυτή προς τόνωση...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΒΙΤΣΑΚΤΣΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο σύγχρονο και δυναμικό, έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της οικονομίας και της ανάπτυξης. Μεταξύ των κρατών που επωφελούνται τα μέγιστα από την τουριστική ανάπτυξη είναι και η Ελλάδα, μία χώρα που θεωρείται κατ’ εξοχήν τουριστική, καθώς ήδη προσελκύει το ενδιαφέρον τουριστών από όλο τον κόσμο, ενώ στις διάφορες περιοχές της είναι δυνατή η υλοποίηση πλήθους τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
AGROTOURISM AS AN ECONOMIC STIMULUS IN THE REGION OF ARCADIA [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Φράγκου, Μάρθα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο Τουρισμός ως βασική οικονομική δραστηριότητα, συμβάλλει αναμφισβήτητα στη διαμόρφωση βασικών οικονομικών δεικτών παγκοσμίως και βοηθάει στην ανάπτυξη της οικονομίας κάθε χώρας. Ωστόσο, βασική προϋπόθεση είναι ο εμπλουτισμός και η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος καθώς και η ανάπτυξη ειδικών εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Οι τάσεις της σύγχρονης τουριστικής ζήτησης ενισχύουν τις πολιτικές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MARKETING PLAN FOR FOLEGANDROS ISLAND: REDUCING SEASONALITY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΠΑΡΑΣΥΡΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με μελέτη του ΣΕΤΕ (2015), ο ελληνικός τουρισμός συμβάλλει στη διαμόρφωση του ΑΕΠ της Χώρας κατά 9,5% άμεσα και κατά 20 έως 25% λαμβανομένων υπόψη και των πολλαπλασιαστικών επιπτώσεων. Ο τουρισμός διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο για την κατανομή του εθνικού εισοδήματος, ενώ πολύ μεγάλος είναι ο αριθμός των αυτοαπασχολούμενων στον κλάδο ή των εργαζόμενων σε οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο ελλην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ΤOURISM STRATEGY MARKETING PLANNING FOR THESSALONIKI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
9-2016 [2016-9]
ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΙΤΣΑΣ, ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο ανταγωνισμός μεταξύ τουριστικών προορισμών σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πολύ έντονος. Αυτό γίνεται γιατί προστίθενται συνέχεια νέοι τουρισμοί προορισμοί, υπάρχει συνεχή ανάπτυξη των τεχνολογιών αλλά και διότι υπάρχει ένα μη θετικό παγκόσμιο οικονομικό κλίμα. Φιλοδοξία της παρούσας διπλωματικής είναι η παρουσίαση του σκοπού και της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ στον τουρισμό και...