Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ορθολογικός διάλογος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The transformative power of education in Second Chance Schools in prisons under the perspective of the educators of adult prisoners [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Καβάλου, Ταμάρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι να να μελετήσει τις απόψεις των εκπαιδευτών/τριών ενήλικων φυλακισμένων αναφορικά με τους μετασχηματισμούς που συνεπάγεται η διάδραση μεταξύ των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται στο περιβάλλον των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας στις φυλακές (Σ.Δ.Ε.Φ.). Επιπρόσθετα, διερευνάται ο ρόλος που διαδραματίζει ο/η εκπαιδευτής/τρια ενήλικων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE EFFECT OF MEZIROW TRANSFORMATIONAL LEARNING IN POSTGRADUATE STUDENTS WAY OF THOUGHT AND ACTION OF ADULTS EDUCATION OF THE GREEK OPEN UNIVERSITY (E.A.P.) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Παπαοικονόμου-Παπακωνσταντίνου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η μετασχηματίζουσα μάθηση έχει ως γνωστικό αντικείμενο την επεξεργασία της εμπειρίας. Αποβλέπει, στο να καταστήσει τους ενήλικες ικανούς, να επανεξετάσουν τις αντιλήψεις, που έχουν και να αντικαθιστούν αυτές, που αποδεικνύονται δυσλειτουργικές με νέες, οι οποίες να είναι πιο αληθινές και αιτιολογημένες. Η έρευνα αυτή επιδιώκει, να διερευνήσει την επίδραση, που άσκησε η μετασχηματίζουσα μάθηση στον...
Η διαχρονική πορεία του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου στην εκπαίδευση ενηλίκων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The intertemporal progression of critical reflection and discourse in Adult Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Κοντογεώργη, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά τη διαδρομή του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου από την αρχαιότητα ως και τη σημερινή εποχή, συνδέοντας τη θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης του Mezirow με τις αντιλήψεις και τις απόψεις των αρχαίων φιλοσόφων Αριστοτέλη και Πλάτωνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται τα δυο προαναφερθέντα στοιχεία, έτσι όπως εκφράζονται από τα φιλοσοφικά συγγράμματα του Αριστ...