Κριτήρια αναζήτησης: Μοντέλο αξιολόγησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μοντέλο αξιολόγησης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Évaluation des jeux numériques éducatifs en ligne pour lʼenseignement/apprentissage du FLE [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: ΚΑΡΒΟΥΝΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η συνεχής πρόοδος της τεχνολογίας και της πληροφορικής οδήγησε στη δημιουργία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών που είναι εξαιρετικά δημοφιλή στα παιδιά και στους έφηβους. Η προσθήκη εκπαιδευτικών στόχων σε αυτή την κατηγορία παιχνιδιών επιτρέπει και προάγει την εισαγωγή τους στη διαδικασία μάθησης γενικά και στη διαδικασία μάθησης γλωσσών ειδικότερα. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για ένα εν εξελίξει εκπαιδε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Quality evaluation of in-house training activities in the banking sector: an example [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Παπαναστασίου, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ποιοτική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός ενδοεπιχειρησιακού προγράμματος επιμόρφωσης τραπεζικών στελεχών εξυπηρέτησης μικρών επιχειρήσεων συστημικής τράπεζας στην Ελλάδα. Διερευνήθηκαν τρεις θεματικές περιοχές με στόχο την αναγνώριση των κρίσιμων στοιχείων που επηρέασαν: (α) την ανταπόκρισή τους στο πρόγραμμα εκπαίδευσης (β) τη μάθηση (σε γνώ...