Κριτήρια αναζήτησης: Lifelong Learning Centers
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Lifelong Learning Centers Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μυγδαλιά, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην μαθησιακή διεργασία αποτελούν ένα από τα κύρια θέματα που απασχόλησαν και απασχολούν τους μελετητές που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Πολλοί από αυτούς έχουν καταλήξει πως η αποτελεσματικότερη μάθηση των ενήλικων εκπαιδευομένων επιτυγχάνεται μέσα από την αξιοποίηση τεχνικών στη διδασκαλία που προωθούν την ενεργητική συμμε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the adult educators and their educational needs in Life Long Learning Centers of the Regional Unit of Serres [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Τσιάρας, Χρήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί ένα πεδίο εκπαιδευτικής δράσης που αναπτύσσεται διαρκώς και μπορεί να επηρεάσει θετικά τη ζωή του σύγχρονου ευρωπαίου πολίτη. Στην Ελλάδα σημαντικό τμήμα αυτής της δράσης λαμβάνει χώρα στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης, που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα με βάση τις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Στυλοβάτες των κέντρων είναι οι εκπαιδευτές που εργάζονται σε αυτά. Η...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Σαραντίδης, Αντώνιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν και να αναλυθούν οι απόψεις των εκπαιδευόμενων για τα προγράμματα της θεματικής ενότητας των νέων τεχνολογιών στα οποία συμμετείχαν κατά το διάστημα 2013-2014 στο Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Αμυνταίου Φλώρινας. Μέσα από τις απόψεις των εκπαιδευόμενων επιδιώκεται να εξεταστούν μεταξύ άλλων το εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/τα, η οργανω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Lifelong Learning Centers‘ programs' evaluation through the views of trainers and learners in municipality of Pyrgos: A mixed method approach [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2017 [2017-09-29] Συγγραφέας: Μαρίτσας, Αντώνιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή κοινωνία, η αξιολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του συνόλου των τομέων οργανωμένης έκφρασής της. Η εκπαίδευση δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση σε αυτό. Με δεδομένη, μάλιστα, τη δημοσιονομική κρίση στην οποία έχει εισέλθει η Ελλάδα, η αξιολόγηση καλείται να διαδραματίσει έναν ουσιαστικό ρόλο από τη στιγμή που δεν υπάρχει η «πολυτέλεια» διάθεσης πόρων σε προγράμμα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educators' views in Lifelong Learning Centers of the regional unit of Larissa on the role of the Adult Educators within the framework of Lifelong Learning Centers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι απόψεις των Εκπαιδευτών Ενηλίκων των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης, επιπέδου 2, της περιφερειακής ενότητας Λάρισας σχετικά με τον ρόλο του Εκπαιδευτή Ενηλίκων στο πλαίσιο λειτουργίας των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης. Για τις ανάγκες της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική και ποιοτική προσέγγιση. Συλλέχθηκαν 97 ερωτηματολόγια και δόθηκαν 9 συνεντεύξεις από εκπαιδευτές και εκπ...