Κριτήρια αναζήτησης: Kognitivierung
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Kognitivierung Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Die Grammatikvermittlung im Unterricht Deutsch als Fremdsprache: Unterrichtsphasen und Übungstypologie am Beispiel der Didaktisierung der Hilfsverben auf Anfängerniveau [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Γαλετσέλλης, Μιχαήλ-Ταξιάρχης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η μετάδοση της γραμματικής στο επικοινωνιακό ξενόγλωσσο μάθημα είναι ιδιαίτερης σημασίας. Το μάθημα της γραμματικής είναι πολύ σημαντικό, έτσι ώστε κάποιος να μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά γραμματικά φαινόμενα στην καθημερινότητα. Τόσο οι φάσεις διδασκαλίας, όσο και οι διαφορετικές γραμματικές ασκήσεις καθιστούν έναν μαθητή ικανό να κατέχει ένα γραμματικό φαινόμενο. Η παρούσα διπλωματική εργασία ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Grammatische Übungs- und Aufgabentypologien in Deutsch ein Hit! 2 und Magnet neu A2: eine kontrastive Analyse zur Evaluierung ihrer didaktischen Effizienz [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Βασιλειάδου, Έλλη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την τυπολογία των γραμματικών ασκήσεων στα διδακτικά εγχειρίδια Deutsch ein Hit! 2 και Magnet neu A2. Το θέμα αυτής της διπλωματικής είναι γίνει κριτική αντιπαράθεση ανάμεσα σε δύο διδακτικά εγχειρίδια με διαφορετικό θεσμικό υπόβαθρο, δηλαδή τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα αντίστοιχα, έχοντας ως κριτήριο την τυπολογία των ασκήσεων που χρησιμοποιούν. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Methoden der Grammatikvermittlung und Kognitivierung im Unterricht “Deutsch als Fremdsprache” – Eine Untersuchung an Lehrwerken des Primarbereichs in Griechenland [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Gazgalidis, Athanasios Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η μετάδοση της γραμματικής είναι ένας πολυσχιδής τομέας του ξενόγλωσσου μαθήματος. Για την υλοποίησή της πρέπει να ληφθούν υπόψη πολυάριθμοι παράγοντες και ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται- εάν συνυπολογίσει κανείς και την ευαίσθητη φύση του παιδιού. Σκοπός των διδακτικών βιβλίων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα έπρεπε να είναι η μετάδοση της γραμματικής με επίκεντρο το παιδί και με γνώμονα την επι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ψυχογλωσσολογικά θέματα κατά την διδασκαλία της γραμματικής στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ, ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τις ψυχογλωσσολογικές απόψεις, οι οποίες διέπουν την διαδικασίας κατάκτησης μιας ξένης γλώσσας και συγκεκριμένα με την αφομοίωση της γραμματικής στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Τόσο στην επιστημονική βιβλιογραφία της διδακτικής ξένων γλωσσών, όσο και στο καθημερινό ξενόγλωσσο μάθημα τίθεται το ερώτημα, αν η επαγωγική ή η παραγωγική μέθοδος εί...