Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Differentiated instruction
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing Reading skills and Reading strategies through story-based teaching. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τα ενδεχόμενα οφέλη από τη χρήση της διδασκαλίας παραμυθιών στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και στρατηγικών ανάγνωσης δυο μικρών μαθητών όπως επίσης και της επίδοσης τους στο λεξιλόγιο και τη γραμματική. Για τις ανάγκες αυτής της έρευνας συμμετέχουν δυο δεκάχρονοι μαθητές , ένα αγόρι κι ένα κορίτσι. Τα μαθήματα διεξάγονται με τη μορφή της ιδιωτικής διδασκαλίας. Η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων της ομιλίας κατά τη χρήση της Γλωσσικής Εμβάπτισης ως μοντέλου διδασκαλίας: Μια μελέτη περίπτωσης της 5ης τάξης ενός Ελληνικού δημοσίου Δημοτικού σχολείου στο πλαίσιο διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας ως Ξένη Γλώσσα. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-05-2017 [2017-05-31]
Nteli, Athina
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation investigates the development of the speaking skill, using a language immersion approach called the Immersion Teaching Model (ITM), as a form of process differentiation. More specifically, it aims to explore whether the ITM intervention in an EFL context will have an impact on the students’ speech development and motivation, and furthermore investigate its feasibility as a ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DIFFERENTIATED INSTRUCTION: THE EFFECTS ON STUDENT ACHIEVEMENT AND MOTIVATION IN AN EFL GREEK PRIMARY SCHOOL CONTEXT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΕΥΓΕΝΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Differentiated instruction is an educational approach that adjusts instruction to meet the needs of every student. This is done through a combination of strategies proven effective in teaching at the student’s point of learning acquisition. Because traditional instruction tends to ‘teach to the middle’, the needs of advanced and struggling students are not always adequately addressed.
The purpose...