Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτική καινοτομία
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτική καινοτομία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Leadership and implementing innovative programmes: Perceptions of secondary school Educators [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Κομνηνού, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παρέχει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων να αναλαμβάνουν προαιρετικά την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων. Η παρούσα διπλωμα-τική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με αυτά και ειδικότερα το ρόλο της σχολι-κής ηγεσίας στην πραγματοποίησή τους. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει τις απόψεις...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Personal Theories of primary principals and teachers for Introducing and Managing Innovations in Primary School: The Case of primary principals and teachers of Western Attica [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Λιόση, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται το θέμα των προσωπικών θεωριών των διευθυντών κι εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής σχετικά με την εισαγωγή και διαχείριση καινοτομιών. Σκοπός ήταν να αναδειχθεί το φιλοσοφικό - παιδαγωγικό πλαίσιο στο οποίο τοποθετούνται οι προσωπικές τους θεωρίες και να διερευνηθούν βασικά ζητήματα που συνθέτουν το προσωπικό τους πλαίσιο αναφοράς για την ένν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The introduction of the institution of the Distance Learning Classes (e-classes) in the Hellenic Open University. Views and experiences of professors-advisors [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2018 [2018-09-21] Συγγραφέας: Καραπιστόλα, Αφροδίτη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την καταγραφή και ανάλυση των υποκειμενικών απόψεων και εμπειριών των καθηγητών -συμβούλων του Ε.Α.Π σχετικά με την εισαγωγή του θεσμού των Ηλεκτρονικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων (ΗΛΕ) στο εκπαιδευτικό ίδρυμα του Ε.Α.Π, τη διεξαγωγή τους και τα αποτελέσματα που επέφερε κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας παρουσιάζονται ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Analyzing the meaning of innovation in Secondary School System [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Χατζησταύρου, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαιδευτική καινοτομία βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος. Στη χώρα μας, ελλείψει εθνικών στρατηγικών σχεδιασμού σχετικά με την έννοια της καινοτομίας, χρησιμοποιείται ο όρος με αμφίβολο περιεχόμενο. Η παρούσα ποιοτική έρευνα εστιάζει το ενδιαφέρον της σε θέματα εκπαιδευτικής καινοτομίας και ευελπιστεί ότι συμβάλλει στην αποσαφήνιση του όρου. Ως σκοπό της έχει να μελετήσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Innovative introduction to primary school education: essentials and prerequisites for success [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2017 [2017-09] Συγγραφέας: Γεωργοπούλου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την πρόκληση της εκπαιδευτικής καινοτομίας. Φιλοδοξεί να αναδείξει, υπό το πρίσμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και με την αξιοποίηση της σχετικής βιβλιογραφίας, την αναγκαιότητα της εκπαιδευτικής καινοτομίας στη σχολική μονάδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσα από την ποσοτική έρευνα που διενεργήθηκε, αναδεικνύονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Ηλιού...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΝΕΤΙΔΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα και τη διδακτική πράξη πραγματοποιείται με γοργούς ρυθμούς, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και το σχολείο είναι απαραίτητο να είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Στην προσπάθεια εισαγωγής και διαχείρισης των καινοτομιών στην εκπαιδευτική πράξη κύριο ρόλο διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής κάθε σχολ...