Κριτήρια αναζήτησης: απόψεις μαθητών
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: απόψεις μαθητών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Examining Students’ Perceptions on the Use of First Language in EFL Private Language School Classrooms [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Παπαστουγιαννίδη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The conflict around the issue whether the use of L1 should be eliminated or integrated in the learning process of foreign language has been strongly debated in multiple EFL contexts throughout the years. This academic dispute results from the fact that L1 is considered to have both positive and negative impact on language learning. The current research investigated EFL students’ perceptions on the...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMMUNICATION APPROACH TO LANGUAGE TEACHING: IMPRESSION OF TEACHERS 'AND STUDENTS' OPINIONS FOR ITS IMPLEMENTATION [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΑΣΒΕΣΤΑ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική απόπειρα επιδιώκει να μελετήσει τις απόψεις φιλολόγων και μαθητών του Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου Συκιάς Χαλκιδικής γύρω από την επικοινωνιακή προσέγγιση στο γλωσσικό μάθημα. Η έρευνα ακολούθησε την μικτή προσέγγιση καθώς συγκεντρώθηκαν ποσοτικά δεδομένα, μέσω ερωτηματολογίων από τους μαθητές, και ποιοτικά, μέσω συνεντεύξεων από τους φιλολόγους. Συγκεκριμένα, έλαβαν μέρος συ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Implementing Peer and Self Assessment for the Development of Young EFL Learners' Writing Competence [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Καλδάνη, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The aim of the present research has been two-fold. First, it sought to investigate the degree to which peer and self-assessment can improve young learners’ L2 writing competence. In addition, it aimed at exploring learners’ perceptions towards alternative methods of assessment. The quasi-experimental study was utilized in the context of a public elementary school focusing on two intact classes of ...